Ppppppppppareltjes

2011_06120015 Mijn pareltjes (ik moet dan altijd aan Snuf en Snuitje denken, die boeven bij Pipo in het programma – heel vroeger!) Deze armbandjes kreeg ik vorig jaar met mijn verjaardag, de 55e. 2 strengetjes witte en 1 streng abrikooskleurige ppppppppareltjes.. Zo mooi.. en toen kwam het gevoel op dat ik wel een parelcollier wilde voor mijn 56e verjaardag..

Vandaag (neeeee ik ben nog niet jarig hoor!!!) gingen we Karen (van Aztec-Rose) en Henk ophalen van Schiphol, ze kwamen terug van een weekje vakantie. Ik kreeg een mooi paars doosje in de handen gedrukt met de melding dat het was als dank voor de hulp in de winkel (ik heb op de winkel gepast LOL) en voor mijn komende verjaardag in juli. 

Ik kreeg het er behoorlijk warm van.. pffffff.

2011_06120017Een heus parel collier. Drie strengen nog wel.. en de kleuren passen perfect bij de armbandjes.. mooi he???

Om niet in slaap te sukkelen (het was 4 uur vanochtend) en mn gedachten bij die ppppppppareltjes weg te halen heb ik nog maar 46 diamanten gesneden voor de randen van de antieke quilt door haar uitgetekend. Na deze diamanten nog 1 rand en ook daarvoor heb ik al wat stofjes gesneden want ik ben toch bang dat ik een beetje moet sjoemelen met stukjes. Voor de lichte patches heb ik nog wel een lap gekocht die eigenlijk geen thimbleberries is – het is er eentje uit de serie Windham – Hanna Wallis (lichte stofje) en die valt niet echt uit de toon. Komende dinsdag komt er nog even een mevrouw langs in de winkel die ook nog een hele doos met thimbles heeft staan… daar mag ik even in grasduinen… zo lief….

Mijn dag kan dus niet meer stuk, de dinsdag ook niet want dit houdt in dat mijn antieke toch de mooiw afmeting van 250×250 (ongeveer) gaat halen !!!

7 Reacties

  1. wat een lieve attentie!

  2. Bofkont, mooi hoor…misschien moeten we maar eens kijken of ze ook een paar pppareltjes voor in je oren hebben, voor je verjaardag 🙂 van je zussie. Heb je een setje.
    Zou mooi zijn als je nog wat thimbleberries kan bemachtigen. Enneh mijn antieke is 2.45×2.45 mtr. doeiii

  3. Prachtig he… ik zal bij ons aan de overkant eens kijken wat ze daar hebben voor pppareltjes, daar kwam de armbandjes ook vandaan.. wil graag hangertjes voor de oortjes hihihi… groetjes van Grote Zus…LOL

  4. Wat een heerlijk dagje zal jij gehad hebben…en nu is jou AQ voor eeuwig verbonden aan die pppareltjes! Groetjes

  5. prachtig wat een lief bedankje! Had ik geweten dat jij er was, was ik even binnen gewipt afgelopen donderdag! Succes met je diamanten! Groetjes
    Lida

  6. Wat een supercadeau heb je van Karen en Henk gekregen.
    Groetjes Elly

Geef een reactie

