Ganzen

Tsja, ganzen, ik kan ze niet meer zien !!!

Grauwe ganzen, witte ganzen, nijl ganzen.. en ook stoffen ganzen.

Die laatste heb ik er 92 van gemaakt en die zitten nu aan de antieke quilt – het is de derde rand inmiddels.

2011_04260005

Hopelijk heb ik voldoende lichte stofjes voor de derde rand.. Veel verder zal ik dan niet komen want de lichte thimbleberrie stoffen zijn dan echt bijna op. Ik moet eens gaan verzinnen hoe ik dan de quilt nog wat groter kan maken. Misschien met randen van kleine blokjes – een soort van four-patch??.. het zou toch jammer zijn als deze mooie quilt niet afkomt en in de hoek van een kast verdwijnt..

Wie nog een lapje lichte thimbleberrie uit de paintbox serie van 2001 en 2002 heeft liggen er er niets mee doet.. ik wil het graag overnemen !!!
zegt het voort….. 

2 Reacties

  1. Bravooooo Ingrid, weer een mooie rand er bij!
    (‘k Heb gekeken …. hier geen Paintbox van TB :-((((

  2. Heel mooi is ie hoor.En het stofje heb ik ook niet in mijn bezit.

Geef een reactie

