Wat je nog meer met quiltstoffen kunt doen !!!

Wat je nog meer met quiltstoffen kunt doen???… Echt niet alleen maar quilts maken, je kunt er ook tassen van maken, tafelkleden, wandkleden… vanalles. Ik ben blouses gezien die gemaakt waren van prachtige batiks die normaal in een quilt zouden verdwijnen…

 

Eergister heb ik wat lapjes meegenomen bij Aztec Rose vandaan. Na lang zoeken werden het lapjes van Sevenberry's, heel subtiele patroontjes.. Ik koos een roze stippel en een wit met rose roosje.. 

En ik maakte: 

 

2011_04230001
Maatje 74 en bestemd voor Chayenna.

Morgen gaan we het even langsbrengen. Hopelijk vinden ze het leuk.. Ik heb nog meer lapjes liggen en nog veel meer patroontjes..

 

7 Reacties

  1. Super mooi !!!

  2. Hoe schattig, helemaal voor een meisje!

  3. Wat een lief jurkje, waarom zouden ze het niet mooi vinden?
    Handig zo’n oma die kleertjes naait.

  4. een prachtige jurk voor jullie prinsesje!

  5. Een schattig jurkje is het geworden en uiteraard is quiltstof hier heel geschikt voor. Als het maar soepel genoeg is.
    Geniet van het geven.

  6. Beeldig he, en wat te denken van Debbie Mumm stof, heb ik in een (kleuter)jurkje voor Evelien gebruikt toen ik nog niets van quilten af wist.

Geef een reactie

