Nog eentje zoals beloofd

Okay, nog een blogje…

Vanmiddag nog zitten stoeien met lettertypes en andere beheerszaken maar ik word er een beetje droevig van.. 

Ik grijp nog even terug naar vrijdag.. 

Vrijdag was ons kleinkind jarig, NEGEN jaar is ie geworden..
We hebben een mooie kaart voor hem uitgezocht, er eurootjes in gestopt (en omdat ik zn ma een beetje doorheb) er in geschreven dat hij van die eurootjes een mooi kadootje mag kopen van ons..
En daar moeten we het weer mee doen.. Misschien krijgen we net zoals met Kerst nog een berichtje terug van hem… Een kaart uit Indonesie kreeg hij ook van ons.. maar ja, hij zal niet altijd mogen of kunnen reageren.. misschien horen we nog… misschien niet..

 

En nu weer vooruit… genoeg achterom gekeken !!

2011_04170001

2011_04170001
2011_04170002


Dit doosje wordt DESK CADDY genoemd.. het is geborduurd op de borduurmachine en het stoffen ding hangt over een tissue doosje heen. Het is eigenlijk voor pennen en dat soort dingen maar volgens mij kan het ook gebruikt worden voor quiltspulletjes die direct bij je werkjes nodig zijn.. ik ga het uitproberen.

En dan waar ik nu mee bezig ben..???

2011_04170003
En zo heb ik er heeeeeeel veel..

Dit moet het worden!!

2011_04170004

natuurlijk wat langer want het is de volgende rand aan de antieke…!!

Dit was het echt voor vandaag, na een fietstochtje van 15 kilometers is de energie wat opgeraakt…

 

 

2 Reacties

  1. Hé wat een leuke opbergbox.
    En leuk je flying geese.

  2. Ik duim hard dat jullie deze keer toch wat horen van kleinzoon!
    Leuke caddy, benieuwd naar je test!
    En Ooooh Ooooh de antieke groeit hier weer!

Geef een reactie

