21 maart 2006

Hallo Vandaag, 21 maart 2006, mn eerste stappen op het pad LOG… Hoe te beginnen, hoe het eindigd maakt niet zoveel uit, dat zal nog even duren denk ik. Beginnen dan !!

 

Zo begon ik ooit mijn weblog.. pffff, dat is lang geleden, al 5 jaar !!!
Sinds die tijd is er veel water door de Maas gestroomd. Ik mag wel zeggen dat we een nieuw leven begonnen zijn.

DH die met pensioen is en met een prachtig busje door NL rijdt om banden rond te brengen. Ikzelf helpend in een snoepwinkeltje, natuurlijk verhuisd naar ons apartement, een kleinkind kwijt en een kleinkind rijk, een zoon die goed gaat.. wat kan een leven veranderen binnen 5 jaar.

Nadine en Chayenna kleiner
wat vind je van mn schoondochter en kleindochter?????

Vanmiddag schrijf ik nog een logje… even mn gedachten laten gaan….. 

5 Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Jij 5 jaar en ik 1 maand.
    Ze zijn prachtig je schoon en kleindochter.
    Ben benieuwd naar de rest van het verhaal, fijne dag en de groeten ook aan Otto

  2. Ja meis, het leven gaat niet over rozen en soms veranderen dingen zo snel dat je even rust moet nemen om je gedachten te ordenen en je emoties te verwerken! Maar ik feliciteer je met je 5e blogverjaardag en wens je nog veel gezellige blogjaren toe! groetjes
    Lida

  3. In 5 jaar kan er inderdaad heel veel gebeuren. Laat je gedachten maar gaan. Kan helend werken. In elk geval gefeliciteerd met je eerste lustrum in blogland!

  4. vijf jaar, dromen die stuk gaan, nieuwe dromen die ontstaan, een heel deel van een mensenleven…
    blijven bloggen hé, over goeie en minder goeie dingen! da’s het leven!

  5. Hé, ook al 5 jaren aan het bloggen? Proficiat! De tijd gaat snel hé, en ondertussen verandert/gebeurt er vaenw!
    Lieve foto van een lieve mama met kind!

Geef een reactie

