Nog steeds zonder foto’s – Rotterdam Bee

Vandaag was weer de Rotterdam Bee. Nadat ik een bloemetje had gekocht voor mijn zus en voor M heb ik de winkel geopend, er was in de ochtend een bee. Om een uur of 12 kwamen mijn bee-dames, J was op de fiets en behoorlijk natgeregend en de rest kwam ietsje later.
Na een kopje koffie en thee kwamen er werkjes boven tafel, ieder had wat te doen. Zelf had ik heel optimistisch mijn antieke meegenomen. Er zit al 1 rand afgeknotte diamanten aan het middenstuk. 17 van die diamanten in plaats van 19. Hiervan heb ik nu 2 randen gemaakt en de 3e rand ligt ook klaar maar daar moeten weer een paar diamanten afgehaald worden want die border is te lang..

Lastig als je geen foto-camera hebt…het is toch zo makkelijk om met de camera een foto te maken in plaats van met het mobieltje dat ik dan weer moet synchroniseren met de computer en dat vergt heel veel quilt-tijd.

Misschien morgen weer een paar plaatjes.. en maandag zeer zeker weer want dan hebben we weer een uitje… O en ik en ook de kids gaan mee en natuurlijk het kleine meisje…!!!

Morgen een dagje naaien een de BOM van Lynette Anderson (Stitched by me)…..

Eén reactie

  1. Tja, pak je voortaan de digi gewoon standaard in je quilttas, please.

Geef een reactie

