Bijgekomen

Bijkomen, dat is een zaak van volhouden. Bijkomen van een lange vlucht uit Bali, een dag/nacht overslaan, heel rare gewaarwording.

Maar nu is het gewone leven weer begonnen. De snelheid van alle dag is weer normaal.
Al weer een lesje gegeven op zaterdag, vandaag spullen bij elkaar gezocht om mee te nemen voor een quiltweekeind. Morgen nog wat prijzen bij elkaar zoeken en dan heb ik de woensdagochtend nog om mijn persoonlijke zaken in te pakken.

En dan !!!! het 10e quiltweekeind !!! weer een lang weekeind met 50/60 quiltende dames in een jeugdherberg. Lekker bezig zijn met de hobby, met lapjes, met patronen, met…   Dingen leren en gewoon gezellig met elkaar kletsen over vanalles. Het is ieder jaar weer alsof je elkaar gewoon weer ziet na een dag, je gesprekken neem je gewoon weer op… heerlijk..

Nog een paar nachtjes slapen en het is weer zover…. ik kijk er echt naar uit…

4 Reacties

  1. Veel plezier op het weekend.
    Jammer dat ik deze keer niet kan komen.

  2. Oooh blij dat ik er weer bij zal zijn!
    Tot donderdag!

Geef een reactie

