Alweer geen foto’s

Het is echt niet leuk, geen fototoestel te hebben en het moeten doen met het cameraatje wat in de mobiele telefoon zit…. 

Het verschil tussen een 10 Megapixels camera en een telefoontje met 2 MegaP… dat is toch wel heel veel. Dus, ik maak eigenlijk weinig of geen foto;s.

Mijn camera (de Fuji) is mee met zoonlief die daarmee foto's kan maken van zijn dochter Chayenna. En dat gun ik hem natuurlijk heel erg.. (zijn eigen camera was ook een oudje van mij maar is ermee opgehouden). Door alle "toestanden"  kan hij zelf niet echt een nieuwe camera kopen dus moet hij het doen met de fuji… en ik met mijn mobieltje..

Maar dat houdt in dat ik dus geen fotos maak want de kwaliteit van mijn gemaakte foto's is echt niet zo best… Dus mijn tas is nog niet op de foto geweest. Moet wel hoor. Ook moet ik foto's maken van het maakproces want het wordt een workshop.
Maar dat komt wel als we terug zijn van onze reis naar Indonesia.

Over 6 nachtjes slapen moeten we ons op Schiphol melden voor ons reisje. We zijn dan 9 maart weer terug in Nederland. O is jarig tijdens de reis, we hopen dat te vieren als we op de boot zijn van Java naar Bali. Dit zomaar te zeggen geeft wel een gek gevoel hoor….. zo ver weg…

We hebben er zin in, zijn er ook aan toe. Ik hoop echt heel veel te kunnen zien en te kunnen doen… heerlijk……
Afgelopen week heb ik een begin gemaakt met mijn werkje voor onderweg. We hebben een reistijd van 22 uren dus onderweg iets prutsen is natuurlijk wel van belang. Ik heb mijn stoffen voor de Antieke weer tevoorschijn gehaald en ben aan het snijden van de gerekte diamanten. Bijna heb ik 84 van die dingen gesneden, nog een stuk of 14 te gaan.. Alles in een zipzakje, nieuwe ding erbij (je weet wel van sewline-die lipstick) en een rolletje garen.. heel compact maar wel hanteerbaar. Dan nog de e-reader (met ook het laatst nieuwe boek erop -Sunny boy) en de DS voor een spelletje.. nou, dan moet het goed gaan..

 

Eén reactie

  1. Je hebt je fototoestel toch wel met de vakantie mee?
    Heel veel plezier.
    groetjes Elly

Geef een reactie

