Opsieren en jarig

Tsja, ik moet mijn blog nog steeds een keertje opsieren. Sinds alles veranderd is heb ik dat nog niet gedaan, alle leuke dingen langs de zijkanten weer zetten en misschien ga ik er wel wat anders mee doen..  Opsieren dus.. morgen ga ik me daar mee bezig houden. En met nog wat meer dingen. Allemaal papier/computer werk.

Vandaag eerst een dagje winkel. En de Rotterdam Bee komt lekker bee houden daar in de lesruimte. kan allemaal. Gezellig hoor.

Maar gelijk even laten zien wat ik sinds gister weer voor leuk heb????

Okay, hier is het dan !!! 04022011096 En wat kan je ermee, het lijkt een lipstick maar dat gebruik ik nooit…..

04022011097
De vervanging van het tafeldraadinstekertje.. deze gaat makkelijk in de tas..

enne.. Natuurlijk nog maar een foto van het kleine meisje.. 01022011094ze ligt prinsheerlijk op het boxquiltje van zus Laura.. leuk he??

Vandaag een dagje winkel met de Rotterdam Bee, gezellig..

 

7 Reacties

  1. succes met je blog.
    Het aparaatje zag ik onlangs ook liggen.
    Wat een schatje je kleindochter.

  2. Veel plezier vandaag en wat een schatje van een kleindochter! 🙂

  3. Leuke foto van je kleindochter.
    Op de beurs maar eens kijken want mijn clovertje krijgt kuren. Sta je ook nog op de beurs volgende week?
    Succes met het opleuken van je blog. Gaat vast lukken.

  4. En heb ik nou gemist wie er jarig is/was?
    In elk geval gefeliciteerd!!

  5. Let wel op dat weblog straks weer wijzigt. Je moet anders even op de site van weblog kijken.
    Handig apparaatje. Volgende week eens snuffelen in vijfhuizen en anders weet ik wel waar het wel te vinden is.
    groetjes Elly

  6. ‘k Wilde hetzelfde zeggen dan Elly : weblog gaat weer eens wat wijzigen dus best ff wachten met vernieuwingen!
    Wat een schat van een kind!

  7. Yeah jarig, proficiat! Enige draaddoorhaler, leuk cadeautje voor mijn moeder/zus/schoonzus, zal eens gluren in de winkel. En kleindochter is een schatje en waar blijft de foto van jouw tas?

Geef een reactie

