Stof

Stof, allemaal stof…  hebben we daar als quilters last van ??? Ikke niet hoor, ik vind stof wel leuk, mooi..

Voor het stof op de schilderijlijstjes is een doekje om het af te nemen goed.. Voor ander stof heb je geen doekje nodig…. van dat soort stof maak je een quilt.

Afgelopen weekeind mocht ik weer mee naar de groothandel om stoffen te bekijken en bestellen. Nieuwe collecties.. diverse fabrikanten.. ik heb genoten van stof.

Voor dit jaar zijn er weer prachtige stoffen besteld,ze komen in maart/april en in juli/augustus in de winkel. Die laatste zending wordt er eentje voor de kerstcollectie.

En donderdag is er weer een ritje groothandel gepland.. nog maar eens wat rollen uitzoeken, kleuren vergelijken en nog meer leuks.. Ik geniet.

Tussentijds heb ik mijn tas afgemaakt.. ik ga deze tas meenemen naar Indonesie op vakantie maar voor de zomer ga ik er nog eentje maken. De stoffen heb ik daarvoor ook al in huis.. het wordt na de vakantie dat ik daaraan ga beginnen. Een foto heb ik nog niet gemaakt, te laat, geen idee, andere dingen te doen…..

Paddingtonweb we hebben de kleine maat, die is groot genoeg. Mijn stof is een wat donkergekleurde modderig tintje met roze/geel/groen/blauwe batik.. heel goed gelukt mag ik wel zeggen. Probeer morgen een foto te maken.

 

Vandaag ook nog even geknuffeld met Chayenna, ze groeit goed (is al 5400 gram) en ze heeft zn lief snoetje. Houdt haar koppie al netjes rechtop en kijkt je ook aan.. ze pruttelt wat en maakt geluid.. leuk hoor.. echt genieten…

6 Reacties

  1. heb je ook een foto van Chayenna?
    de ts is super mooi!

  2. Mooi taske Ingrid! Heerlijk dat jij alvast weet wat er komen gaat, maar het mooiste is dat kleine prulleke Chayenna niet. Groetjes

  3. Heerlijk, he, al die stof!! :))
    Geniet ze maar!!
    En vooral van zo’n schatje als Chayenna!!
    Groetjes!

  4. Mooie tas is dat zeg. Kan je me aub de link geven waar ik dit patroon kan kopen ?

    Groetjes conny

Geef een reactie

