Kerst is goed !! en wat een klein kaartje kan doen

Onze kerst is goed.. we hebben het goed, kunnen veel, doen veel, gaan vaak weg, doen leuke dingen.. er zijn mensen die het minder hebben.

Deze dagen doen we rustig aan, we blijven lekker thuis beide dagen, de eerste kerstdag gaan we wel voor diner uit, de tweede dag eten we gewoon zoals we anders ook doen, thuis.

 

Voor al mijn weblog bezoekers heb ik de volgende wens:

Mogen jullie kerstdagen zijn zoals je die wenst, gevuld met gezelligheid, geluk en liefde. Geniet van deze dagen.

 

Oja, dat kaartje. Dat vergeet ik niet hoor.

Gisteren kwamen we thuis en bij onze post was een kerstkaartje.

Geschreven door onze kleinzoon die we 1 1/2 jaar niet gezien hebben. Aan opa en oma van Tuyl… hij bedankte ons voor onze kerstkaart en wenste ons liefs toe.. ondertekend door Kjelt..

daar krijg je tranen van in de ogen kan ik je verzekeren… Onze kerstdagen kunnen niet meer stuk !!!


7 Reacties

  1. oooh Ingrid, ik kan het me zo inbeelden, wat een prachtige kerst! geniet ervan! fijne dagen voor jou en Otto!

  2. Wat kan ik me dat voorstellen dat je daarvan volschiet.
    Hele fijne dagen voor jou en Otto.
    groetjes Elly

  3. Wat bijzonder! Geniet ze!!

  4. Jullie ook hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2011 en kan me voorstellen dat na zo’n kaart jullie kerst niet meer stuk kan.

  5. Ingrid, dat kan ik me voorstellen! Mooiere post kun je je niet voorstellen! Ik hoop met je mee dat dit iets goeds beloofd voor het komende jaar.
    Fijne dagen!

  6. Hij wordt groter en dus zelfstandiger. Wat fijn, dat hij een kaart stuurde. Prettige Kerstdagen.

  7. Dat kaartje maakt er een bijzondere kerst van. Prettige kersttijd.

Geef een reactie

