Stokje

Zij gaf me een stokje  Stokje Een estafette stokje.. waarbij je de opdracht mee krijgt om 10 gedachten  te noteren.

Tsja,

nr 1
De sneeuw van de laatste dagen, vooral van gisten geeft veel overlast, O moet er strakjes door om banden te gaan rijden… als iedereen die op de weg zit maar uitkijkt.. je kunt er niets aan doen als je gaat glijden maar toch…. 

nr 2
Hoe zou het gaan met het kleine meisje… vast wel goed… maar hoe zou het gaan met het kereltje die wel een hele poos niet meer gezien hebben. Zullen we hem weer eens zien??

nr 3
Hoe zal de uitspraak van de rechter zijn in de zaak van zoon, het concurrentiebeding?? maandag 13 januari zal ie er zijn. Tot die tijd is het schipperen met de centjes want inkomen is er niet, kan niet want ontslag is voorwaardelijk aangezegd.. snap het niet meer..pff

nr 4
Wat zal ik vandaag eens onder handen nemen? Er liggen 2 broeken van zoon die gemaakt kunnen worden (moet ik wel een stukje denim zoeken) maar er ligt ook een quilt om in elkaar te zetten en dat brengt me gelijk naar

nr 5
Zal ik de kippenquilt in elkaar gaan zetten of zal ik hem om de designlap laten zitten om als workshop te gebruiken?? Het is de workshop met de kaleidoscoop achtige blokken  (one block wonder)

nr 6
Gewoon geen gedachte hebben is ook iets hoor, helemaal niets in het hoofd…heerlijk..

nr 7
Toch maar even bedenken wat we vandaag/vanavond moeten/zullen eten, er ligt nog in de vrieser, er is nog groente in de koeling. Geen boodschappen dus.

nr 8
De strijk is gedaan, de was is weg, heerlijk, alles glad. Strakjes nog even de planten en bloemen van wat water voorzien.

nr 9
Dit jaar geen kerstboom, wat versiering hier en daar, wat lichtjes en daar doen we het mee. Waarom??? Geen idee, O heeft niet veel zin in "al dat gedoe" en dan moet ik het alleen doen en dat is me te veel werk. Daarbij heb ik deze week een paar dagen nog in het winkeltje voor hulp bij het inventariseren. Een flinke klus maar ach, wel leuk.

nr 10
Winterbanden of geen winterbanden ??? Een dilemma waar veel mensen mee zitten, de kosten zijn best wel hoog, velgen extra, ruimte om de boel te bergen, heeft het nut of geen nut……

 

En dan kom ik bij het doorgeven van het stokje.. jeetje…. Er hebben er al zoveel dit stokje gekregen..  

Eigenlijk hoop ik dat een ieder die dit leest voor zichzelf wat gedachten op een rijtje kan zetten en voor zichzelf ook de antwoorden op vragen kan beantwoorden.

iedereen natuurlijk ook heel goede feestdagen, hoewel … feest.. voor veel mensen zijn het gewoon "dagen" zoals elke andere dag.. mensen moeten werken, hebben zorgen…. ik hoop dat die zorgen in het nieuwe jaar over zullen zijn…….

 

 

6 Reacties

  1. York was hartstikke gaaf, somber weer, mooie kerken of is dat een te min woord, Murphy’s Law in actie gezien en alle foto’s kwijt, maar evengoed een mooie herinnering. Kom langzaam bij.
    Moi

  2. Oooo ik ben schandalig achter met lezen en lees nu pas over jullie kleindochter. Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met elkaar!!
    Dank voor het delen van je gedachten.

  3. Leuke gedachten.
    En winterbanden,het scheelt wel veel hoor bij het rijden.Wij kunnen de banden laten stockeren in de bandencentrale.

  4. mooi om lezen, die gedachtes!

  5. Bedankt voor het delen van je gedachten Ingrid!
    ‘k Wens jullie ook superfijne feestdagen toe!

  6. Ook voor jou en je familie heel gezellige Kerstdagen en een goed en gezond Nieuwjaar!
    En dat lieve Featherweightje(222k) op Marktplaats is vast van jou afkomstig??
    Liefs, Ria.

Geef een reactie

