wat nieuws

Neeee, het nieuwe kleinkindje is er nog niet..

Om de wachttijd door te komen ben ik maar met wat nieuws begonnen.

03122010040
Het eerste deel van de BOM Stiched by me van Lynette Anderson.

Vond hem zo leuk, meestal ga ik aan dit soort projecten voorbij maar ach, de stofjes spraken me aan en ook het stitchery en patchwork…

Ik heb mijn Thimbleberrie doos er maar weer bijgehaald en heb ook een paar aanvullingen moeten doen met de Gettysburg van Windham. 03122010041  Denk dat het wel een goede aanvulling was..

Het eerste Friendship star blok is klaar, de kleintjes meten 3×3 inch en dat is wat priegelig maar leuk. Hierna kan ik met het stitchery werk gaan beginnen. Patroon overnemen op mn ondergrond en dan hup…

Update Schilderwerk:

Het portret van mijn schoonvader nadert ook zn voltooiing.

03122010042
Zo zie ik hem nog zitten… (dit was een foto gemaakt tijdens onze trouwdag, hij zat zoals altijd naar buiten te kijken, leunend op de armleuning van zn stoel.

Het blijft een portret in blauw, gebruikt heb ik Indigo en Pruisisch blauw voor de achtergrond.

 

6 Reacties

  1. veel plezier met je nieuwe project! en sterkte met het wachten!

  2. Oh leuk een nieuw project in leuke stofjes.
    Mooi portret

  3. Dat kleintje wil gewoon niet in de kou terecht komen natuurlijk! Sterkte met het wachten!
    Mooi nieuw project en prachtig schilderij!
    Goe weekend Ingrid!

  4. Heel veel plezier met je nieuwe project en wat is dat schilderij prachtig !!

  5. Prachtig schilderij en veel plezier met het quilten. Rustig blijven wachten op de baby !

  6. Ongeloofelijk mooi je schilderij.

Geef een reactie

