Foto’s plaatsen

Jeetje, de tijd vliegt..

Het afgelopen weekeind heb ik zaterdag's in de winkel gestaan, karin had nog te veel dozen om uit te pakken en ach,.. het is ook heel erg leuk hoor.. Daarna zijn we naar een stoffengroothandel gegaan, hebben daar ook overnacht en hebben zelfs op zondag nog stoffen uitgezocht.. Wat een leuke toestand is dat toch hoor, Duizenden rollen stof, bekende en onbekende, oude en nieuwe stoffen. Welke wil Karen in de winkel en welke niet.. je wordt er een beetje hebberig van maar ook kreeg ik het gevoel dat er "teveel"  was om uit te kiezen.

Morgenochtend ga ik weer kijken waar alle stofjes terug te vinden zijn. Volgens mij moet er weer een kast bijkomen om alles te kunnen neerzetten..

De titel zegt: FOTO's
Ik heb vandaag een aantal foto's genomen met mn telefoontje en nu moet ik die eerst gaan uploaden, kabeltje opzoeken, toestel aanmelden, synchroniseren en daarna kan je dan eindelijk de foto's naar het weblog uploaden. Mensen wat een gedoe toch. Waarom kan dat toch niet makkelijker??
Of moet ik het moeilijk doen en is er een simpeler manier.. Weten jullie het????

Hat babyquiltje vordert gestaag, nog maar 9 log cabin blokken en dan kan het verder in elkaar gezet worden. Het middenstuk van 9 blokken zit al in elkaar. Vanmiddag heb ik wat berenkopjes geappliqueerd en ze zijn wel grappig geworden. Morgenavond even laten keuren door zoon en schoondochter.
Sinds vandaag naai ik de blokjes op Besje (mijn oudste naaimachientje van 1952!!)..

 

5 Reacties

  1. Wil je nu zeggen dat je tussen de lappen stof hebt geslapen? LOL
    Je kunt de foto’s ook mailen vanaf mobiel, maar dat is wel een stuk duurder dan het draadje opzoeken.
    groetjes Elly

  2. Ik dacht hetzelfde als Elly, zag het ook al voor me. Heerlijk, zo’n groothandelbezoek!
    Mijn mobieltje is een oud “besje”, ik kan er geen foto’s mee maken. Kan je dus ook niet helpen met dat uploadprobleem….

  3. Sorry hoor Ingrid, ook ik kan jou helaas niet helpen met het up-loaden van jou fotokes….al zou ik heel graag naar je beertjes kijken! Hoop voor jou dat ze hem helemaal goed vinden….zodat je hopelijk een plekje vindt voor al die nieuwe lapjes. Quiltgroetjes en ook de groetjes aan jou manneke!

  4. Wat een heerlijk bezoekje lijkt me dat aan zo’n groothandel. En ja, ik zou er denk ik ook heeeeel hebberig van worden.
    Succes met uploaden van je foto’s. Kan geen makkelijkere manier verzinnen eigenlijk. Ben wel heel benieuwd hoe het quiltje uiteindelijk geworden is.
    Groetjes!!

  5. Oh nieuwe lapjes gaan uitzoeken,leuk toch.

Geef een reactie

