Witte naar Amerika en druk aan het werk

Vandaar was de afspraak. In Noordwijk. Met een Amerikaanse dame. Om Witte af te leveren. 2010_09060063
Deze Witte bedoel ik.. Tsja, weer een machientje naar een nieuw "baasje".. Deze gaat naar een dame die ik leerde kennen via een email lijst, ze werkt bij Nasa en is antropologe. Witte gaat een goed huis krijgen.

Intussen ben ik druk, heeel druk met het maken van een babyquiltje. Voor het nieuwe kleinkindje.
Gisteren was het heel druk in mn werkkamertje, er stonden 2 machines op tafel te zwoegen.

2010_10170051 
Volle tafel he?? Het is dat ik niet meer ruimte heb anders zou ik hem uitgetrokken hebben om meer werkruimte te krijgen. De vrieskast ligt opgestapeld vol, daar ligt normaal gesproken mn snijmat. Het is woekeren met de ruimte. Een ramp dus.. Of gewoon dingen wegdoen???

Nou ja, er is weer een lakensetje geborduurd en voor het babyquiltje zijn al 26 log cabin blokken klaar. Nu nog 16 grotere log cabins en 5 applique blokjes. Dan nog wat driehoeken snijden en vierkanten. Dan kan de boel aan elkaar. Maar ja, kan ik natuurlijk niet laten zien… Dat kan pas als het kleinkindje er is.

 

2 Reacties

  1. Je bent goed druk bezig. Ik heb het quiltje in wording al mogen bewonderen en weet dus dat ie echt heel leuk gaat worden. Succes er verder mee en goeie reis voor Witje.

  2. drukdrukdruk! je hebt nog een paar weken voor je kleinkindje er is!

Geef een reactie

