Terug uit vreeland en weer een klein beetje beter en een affe quilt

Pfffff, wat is ziek zijn toch energievretend.. Niet leuk hoor, grieperig, hoesterig, snotterig enne, koortsig. Maar na een bezoekje vrijdag aan de vervanger van de huisarts die een kuurtje voorschreef en een pufje en nog wat pillen om te "snoepen"… het gaat de beterende kant op.

Nadat ik gister toch in Vreeland was geweest (kon Marjon toch niet laten zitten he…) en savonds lekker ingestort :(  heb ik er vandaag maar een soort van pyjama dag van gemaakt.

Ontbijt op het gemak en ook de lunch op het gemak, DH is aan het begin van de avond in de kleren geschoten en even naar de afhaalchinees gereden. Een klein hapje bami met wat kipballetjes ging er nog net in.. Tussen twee hoestbuien door een bakje yoghert naar binnen gewerkt.. en nu maar hopen dat het gewoon beter gaat..

Ruby stond op tafel te lonken naar me…2010_09260014
  En tsja, ik heb haar maar aangezet, de borduurunit eraf gehaald en de sewslip eropgelegd. Toen begonnen met doorquilten van het antiek tafelrunner die ik voor mn schildermaatje zou maken. En voila !!!! af !!!

2010_09260010 Hier zitten de klemmetjes er nog op maar het biesje zit echt vast hoor… Morgen mag hij mee naar de schildergroep en mag ie naar zn nieuwe baasje.

Oja, het workshopje van Vreeland dit jaar… oeps.. het orgineel idee was ik kwijt geraakt, het was een heel leuk ornamentje wat je moest opvullen.. maar inderdaad, kwijt..!!! helemaal weg. Met een koortshoofd heb ik mn kamertje nog eens doorgespit maar uiteraard niet gevonden.. Dus Marjon had iets anders gevonden..2010_09260012 Een leukertje he?? met een pompoenneusje??…

Nu nog eens bedenken welk machientje ik mee zal nemen naar het Belgisch weekeind.. mijn eigen of een machientje wat ik eventueel daar zou kunnen overhandigen aan een nieuwe eigenaresse????…. ohhhh lastig hoor…
 
 

7 Reacties

  1. Heel mooi de tafelrunner.
    En leuk kerstmannetje.

  2. De Vreeland-bee was super, blij dat ik er bij was!
    De tafelloper is PRACHTIG, de schildervriendin zal er vast blij mee zijn!
    Beterschap nog!

  3. Mooi tafellopertje heb je gemaakt. Heb je de dames van de bee nu lekker aangestoken?
    Gelukkig zit er een goeie kans in dat je over 10 dagen beter bent 😉
    Beterschap!!

  4. Je tafelloper ziet er heel mooi uit, maar het kerstmanneke is heel leuk. Jammer dat je niet helemaal lekker voelde voor de Bee.

  5. Van harte beterschap. Bij mij blijft de hoest maar zitten, lastig bij het praten en dat hebben we gedaan zaterdag :o)

  6. En ik maar denken dat je de grote versie van de antieke quilt voor je vriendin maakte, pfff, vond ik toch zo dapper van je. Maar deze tafelrunner is een mooie cadeau, antieke quilt waardig.

  7. Bijzonder zo weer eens een andere versie. Zeker een stuk sneller,hihi. Enne al aan de beterende hand? Vrees anders ook de medicijnemand mee te moeten nemen. Ben ook zo lekker vatbaar met die asma. Hopelijk tot gauw en zonder ziektes…

Geef een reactie

