Edelstenen

Rood, deze keer bloggel ik in het rood.
Mijn D1, trouwe naaimachine moest naar de dokter. Zn schaartje was wat stuk, knipte niet meer, de terugrijtoets vertikte het vaker dan dat hij het deed. Kortom, D1 was aan een olie verversen en doorsmeren beurtje toe.

Gister heb ik wel een poging gedaan om het schaartje te repareren, dat lukte ook prima maar er lag een stukje koper in het compartimentje van het mesje. Dat stukje hoorde niet los te liggen maar hoorde ergens vast te zitten.

De terugnaaitoets kon ik niet repareren dus toch maar even de dealter gebeld. Kon vandaar al brengen. Dus dat gedaan, machine in de auto en wij erbij. Naar Rotterdam.

Daar aangekomen gelijk de machine ingeleverd, er moest een bonnetje geschreven, toen vroeg DH of ik nog wat moois gezien had.. Tsja, dat had ie nou niet moeten doen…….

Natuurlijk zie je allerlei fraais als je in een naaimachine winkel bent toch?? kan je ook niet helpen toch??? en als het dan gevraagd wordt.. tsja, dan moet je toch wat zeggen toch??

Natuurlijk had ik wat gezien, niet echt realistisch hoor. De diamond (want Husq. levert alleen nog maar edelstenen) is echt niet te betalen dus niet reeel. Maar daaronder is een nieuwe machine gekomen. Tussen de diamond en de topaz… (ja echt waar, edelstenen dus).

De RUBY, dat is het nieuwe juweel van Husq..

en weet je wat zo mooi is??????? vrijdag mag ik hem op gaan halen… zal er niet van kunnen slapen..

oja, nog een plaatje ervan natuurlijk…. even zoeken hoor..

6 Reacties

  1. Bofferd!! Daar zul je veel plezier aan beleven.

  2. Oooh gelukzak! 😉
    Dat wordt weer genieten voor je!

  3. Een echte geluksvogel ben je. Misschien moet ik mijn DH ook eens naar zo’n winkel nemen. Wie weet wat er aan onze vingers blijft plakken. Zie je het voor je zo’n grote naaimachine, plakkend aan onze vingers. Auw.

  4. Ooh je bent echt gebeten door de naaimachine-virus, enige FWtjes, je zult ze vast snel kwijt zijn. En dan vanaf morgen lekker achter Ruby zitten, bofkont!

  5. ’t is vrijdagnacht (eigenlijk al zaterdag) en volgens mij ben je niet weg te slaan bij je nieuwe naaimachine!

  6. gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
    Heb je haar/hem vandaag lekker uit geprobeerd?
    Zou ik je mogen vragen wat je wil hebben voor de FW uit 1956?
    Of verkoop je hem/haar nog niet?
    Graag hoor ik van je.

    Groetjes,
    Marga

Geef een reactie

