Verkocht???

 Verkocht??? Tsja, ik ben wel verkocht.. en natuurlijk hoop ik dat we alle machientjes kunnen verkopen.

Ze zijn echt zo mooi. Gisteren hebben we rond de tafel gezeten en de prijzen voor de machientjes bepaald. Er is er eentje bij van 1960 en die heeft een  Rode S op het schildje staan en dat is bijzonder en maakt ook dat het machientje wat duurder is, daarbij heeft ie ook nog een aantal voetjes extra. Het oudste machientje is van 1952 en is een 221 type (is een vlakke plaat machine). Dan nog eentje van 1953 (is een 222 type) en daarna hebben we er 2 van 1954, beide een 222. Er zijn er 3 uit 1957 (een is een 221 type en 2 zijn 222 type). En dan nog 1 uit 1956.

Alle koffertjes zijn orgineel en prachtig bewaard gebleven, niet eentje is er zo beschadigd dat het niet mooi meer zou zijn. Er is er ook een met een inzetbak boven het machientje.. De koffertjes zijn ZWART.

Zal nog een fotootje bijvoegen van mijn eigen machine, later wil ik elk machientje op de foto zetten met de dingen die erbij zijn. Dat vergt iets meer tijd. Hubby is druk met het nakijken, smeren en olieen en  noteren wat er allemaal bij is… Er zijn er al 6 gedaan en die zijn GOED bevonden.

2010_07070010
  Oja, de lampjes werken natuurlijk ook goed en ook het electrisch deel is nagekeken. De motortjes werken allemaal op 230V en er is een verloop stekker bij zodat je direct kunt inpluggen en gaan naaien.

Nu nog even wat werken aan mijn eigen werkjes… er ligt nog wat spul dat op het kleintje gedaan kan worden, de grote is schijnbaar wat jaloers want begon spontaan te rijgen gisteren??…@@@

 

 

6 Reacties

  1. ’t zijn schatjes hé die singertjes!

  2. hallo ingrid, wat een beauties de machientjes ik heb er al een tijdje naar op zoek maar ben niet zo goed met ebay, heb er al een paar aan mijn neus voorbij zien gaan, zou je me willen mailen of je er nog te koop hebt en wat de prijsindicatie is ik ben over 2 weken jarig en kan me geen beter kado wensen ;;)), ik hoor graag van je.

  3. Hoi,

    Via via werd ik naar jouw blog verwezen. Ik ben op zoek naar een singer 222 of een singer 221. Weet jij al wat ze moeten gaan kosten en heb je ze nog te koop?

    Ik hoop het wel, want ook ik ben binnenkort jarig(20 aug) en ik zou heb ook wel graag voor mijn verjaardag willen :0)

    groetjes Jennifer

  4. Hallo,
    ik zou heel graag zo’n machine kopen als verrassing voor mijn zieke dochter. Kan ik u bellen of zo?

  5. Wat een schatjes hè, stiekem wil ik er ook al jaren een……..

Geef een reactie

