Machine park

2010_07280001
Hier staat het machinepark… 9 machientjes op de tafels, 1 staat achter mij. Vlakke plaat (221k) modellen 2 stuks en 7 modellen met een vrije arm (222k). Later is er nog een 222k bijgekomen dus hebben we er nu 10.
Ze zijn prachtig, heel verschillend maar gewoon mooi. Otto heeft er al 6 nagekeken en goedbevonden, ze werken, zijn gesmeerd en gecontroleerd en de voetjes e.d. genoteerd. Er is een verloopstekkertje bijgekocht en die gaat ook mee als het machientje verkocht wordt. Vanmiddag gaan we zien wat de prijzen moeten worden, afhankelijk van de schoonheid van het machientje en van de bijbehorende voetjes e.d. Voorlopig hebben ze allemaal een nummer gekregen. (mijn eigen machientje heeft een naam, vind ik persoonlijk leuker maar ja, met 10 van die dingen wordt dat wat lastig LOL).

Gisteren tijdens de Rotterdamse Bee heb ik nog een aantal miniminihexagonnetjes gemaakt. minimini omdat ze 4 mm zijkant hebben. !! Heel klein dus, priegel-priegel werk maar zo leuk om te doen. De restjes van de quilt van Karen worden zo ook nog gebruikt. Het moet een quiltje worden voor in het poppenhuis-quiltwinkeltje. In totaal kan ik zn 20 bloemetjes maken. Wat ik er verder nog mee doe weet ik niet.. zie het wel.

 

11 Reacties

  1. Wouw wat een beauties.
    groetjes Elly

  2. wat een weelde al die machientjes!

  3. Oooh, ik geniet echt van de foto van je wagenpark! Mooi, al die schatjes op een rij!
    Goe weekend!

  4. Wat leuk al die machientjes.

  5. Hallo Ingrid,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Als je een nieuwe eigenaar zoekt voor een machientje… ik ben zeer geinteresseerd. Laat maar even weten of er nog 1 over is.

    groetjes Anita E

  6. Wanneer en waar komen die machientjes te koop te staan?
    Het ziet er allemaal zeer verleidelijk uit. Groetjes, Ans

  7. Hoi, wat een mooie machientjes, ik zou er graag eentje van kopen. k ‘Heb alleen geen flauw idee wat zo’n machientje kost dus dat zou ik eerst graag willen weten. zou je mij daar een mailtje voor willen sturen?
    bvd.groetjes Ellie

  8. Hoi Ingrid,

    Zelf heb ik een handmatige oude machine staan, maar krijg hem niet meer aan de praat.
    Ik ben dan ook zeer geinteresseerd i de aanschaf van zo’n mooie nostalgische machine.
    Wil je me op de hoogte houden?
    Groetjes, Marieke

  9. I came over to visit after seeing Danielle’s lovely new toy! Oh how wonderful your selection is! Wish I could come visit you…

  10. Tjonge, wat een machientjes!!!!! Ik kom hier ook even kijken nadat Danielle me vertelde over haar Eddi!
    Het is dat ik er al twee heb…… anders…!
    Maar ik geef het goede nieuws wel even door……… :))))
    Veel plezier met de mooie dames!!

  11. Woooowwww….wanneer zijn de machientjes te koop en hoeveel gaan ze kosten? wat een beauties, ben zeer geinteresseerd.
    Groetjes,
    Tineke

Geef een reactie

