De dag na de verjaardag

Zaterdag was mijn verjaardag, de 55 jaar staat nu achter mijn naam. Ach, niet erg.Twee jaar geleden kreeg ik een kaart en daar stond op :  Age is a matter of the mind, if you dont mind, it doesnt matter..

En dat houd ik me maar voor, het mattert me geen zier LOL.

Zaterdag dus met gebak naar de winkel waar ik nog een beginnerslesje zou geven, het was gezellig met al die tompousen die er als zoete koek ingingen.

Toen een boterhammetje gegeven en de rommel in het leslokaal opgeruimd, er zou later een grotere groep komen smiddags, een groep dames die een reunie hadden van hun reis naar Paducah. Druk en gezellig, heel druk.  Ook mijn zus kwam gezellig in de winkel…???….
Van Karen en Henk kreeg ik 3 parel armbandjes.. zo lief, en een kaart waar een van hun katten opstaat.. India, een lief diertje en zo mooi, een kaart waard !!

Om half 3 werd ik door Karen bij de kassa weggeschoven met de mededeling dat ze daar zo haar redenen voor had… En mijn zus zei toen: Pak je tas en mee…. oeioei.. een ontvoering..

Otto had in het geniep, iedereen wist ervan behalve ik, iets besproken, geregeld. Een dagje SPA, oftewel een arrangement in de Sauna. Ik mocht naar de Hammam, lekker gepoetst worden en ingezeept.. dat leek me heerlijk, had het nog nooit gedaan.. en daarachter aan een heerlijk diner, een kwartiertje in de turbo bruiner.. heerlijk.

Zus en ik hebben ons geamuseerd, lekker in de zon gezetten, gezwommen in een zoutbad, in de duinsauna gezeten, in een stoombad, gezwommen in een gewoon zwembad, echt heel erg lekker en ontspannend.

toen om half 10 zus vroeg of we nog wat zouden drinken had ik het gehad, mijn dag was al vroeg begonnen en was bijzonder (in)spannend..

2010_07260004

Dit waren mn kadootjes, het doosje met de parels, geld voor een bos bloemen van ouders die niet konden komen omdat ik er niet zou zijn, onder het doosje ligt de scrub washand van het Elysium, die mocht ik meenemen en kan ik nog een aantal keren gebruiken. Verder veel kaarten, leuk hoor. En natuurlijk een prachtige bos bloemen..

De rode bloem heb ik in de Sauna op mijn badjas gedragen, Zus had er voor elk eentje gekocht op de markt. We vielen zo wel op hoor, zelfs bij de balie van de sauna maakte men er een opmerking over. En zo zag je tussen al die donkergrijze badjassen toch een fleurige jas hangen..

 

Het is weer gedaan, volgend jaar zien we weer wat er dan komt.
 

6 Reacties

  1. nog van harte gefeliciteerd!

  2. Dat was een volle, maar superfijne dag!

  3. Wat heb je een heerlijke dag gehad. Mooi dat het gelukt is dat je van niets wist.
    groetjes Elly

  4. Van harte gefeliciteerd! Je hebt een leuke dag gehad zo te lezen.

  5. Heerlijke verjaardag gehad. Van harte gefeliciteerd!

  6. Wat een leuke dag heb je gehad.

Geef een reactie

