Ze is er !!!

Ja hoor, ze is er, helemaal uit Schotland gekomen… In een doos2010_07070006
, goed ingepakt met krantpapier2010_07070007

 bovenop en bubbeltjesplastic overal, in alle hoekjes en gaten van de doos. En zelfs in haar koffertje zat bubbeltjesplastic.

2010_07070008   2010_07070009

En daar is ze dan…. prachtig he????

2010_07070010
Aan  de voorkant is het goudwerk iets vager geworden, Er was een tweetal doosjes bij met diverse voetjes, een knoopsgat voet en een hemmervoet, het moet allemaal nog uitgezocht worden. Daarbij moet ik de koffer nog een beetje repareren aan de binnenkant, het voeringwerk heeft iets losgelaten. Met was textiellijm zal dat wel te maken zijn.

Al die voetjes moeten bekeken worden, er moet een speciale verloop stekker komen want haar stekkertje heeft nu 3 pootjes en wij werken natuurlijk maar met 2.
Als alle opwinding wat gezakt is zal ik haar eens uitproberen… morgen maar, eerst een nachtje slapen en misschien wel wat dromen van die kleintje.. Want klein is ze echt wel hoor.. een ukkepukkie..

Ben heel blij dat ik er op geboden heb en dat de prijs niet hoog was.

 


 

7 Reacties

  1. Heee wat jammer dat ik haar net gemist heb…. maar ze zier er toppie uit en hoop haar snel in het echt te mogen begroeten 😉
    Heel veel plezier en denk aan je rikketik met al die opwinding LOL
    Groetjes,
    zus

  2. Het ziet er een prachtstuk uit. Het moet heel opwindend zijn om het machientje te testen. Veel plezier ermee.

  3. veel plezier, ik ken de opwinding 😉

  4. Haaaa, fijn dat het je gelukt is om zo’n schatje te scoren! Het snorren kan beginnen nu!
    (stinkt het koffertje?)

  5. Hij ziet er prachtig uit, veel plezier met uitproberen en nog maar even lekker van genieten.

  6. Zo’n machientje staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik vind het best gedurfd om te betalen voor zoiets en dan maar afwachten of het allemaal goed komt. Ik weet niet of ik zoiets zou doen. Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb, om een beetje een richting te hebben voor als ik nog eens tegen zo’n schatje aanloop. Groetjes, Ans

  7. woow Ing wat een prachtige Lady, met recht een hoofdletter, wat een pracht zeg, zoooo zwart, zo mooi, ja, allemachtig daar wordt eenieder verliefd op. Je had al zoveel verteld, maar zo mooi had ik niet verwacht. Heel veel plezier ermee.
    Liefs
    Veef

    http://www.genovevahopman.nl

Geef een reactie

