Japans

Japans, jazeker, ik ga japans… een japans quiltje maken.. Ben er al even aan bezig hoor. De stofjes komen van Aztec Rose uit een nieuwe serie. De patroontjes van het net.

2010_07040003 

De slippertjes heb ik getekend met EQ5 en de waaiertjes ook. Er moet natuurlijk nog een rand omheen en dan zal er ook gequilt moeten worden. 

Oja, de tekst???… daar staat double happyness.  (tenminste, dat heb ik me laten vertellen).

Morgen is het wat koeler, gelukkig maar. De ventilator draait overuren, alle ramen en deuren staan open, het huis is prima geisoleerd -tegen de kou- maar de warmte blijft ook heel lang hangen.

Volgend weekeind gaat het weer warm worden, en dan zijn we een weekeindje weg. We vieren dan ons 35 jarig huwelijk. Gaan in een hotel met gelukkig een zwembad en nog wat van dat gedoe….

eerst nog een weekje zweten !!
 .

2 Reacties

  1. ’t Is een echt Japans schatje!
    En ik wens jullie nu alvast een fijne huwelijksverjaardag, geniet van jullie weekend!

  2. Leuk quiltje.
    En alvast proficiat met jullie huwelijksverjaardag.

Geef een reactie

