Licht als een veertje


Daar ben ik weer, ik dacht gelijk maar een berichtje bloggen.

Want, de titel zegt het al, licht als een veertje !!!
Zelf ben ik z'n 5 kilo kwijt geraakt de afgelopen weken, beetje minder eten en ook door een pil. Geen idee of het echt helpt of dat het komt omdat ik gewoon meer beweeg..?? de tijd zal het leren.

Maar dat veertje…mmm… gisteravond heb ik geboden op een featherweight naaimachine, een 222K met bouwjaar 1955. Laat dat nou ook mijn bouwjaar zijn !!Featherweight

Tot half 12 heb ik het gevolgd, er kwam niemand die hoger geboden had. Dus vanochtend toen ik opstond kreeg ik een berichtje dat ik gewonnen had. Nou ja, gewonnen… ik moet natuurlijk gewoon betalen.. maar dat is een "bijzaak"..

Als ik bericht krijg van de verkoper over de prijs van shipping (hij/zij moet uit Schotland komen) kan ik gaan betalen en dan heb ik een prachtig machientje.. toch?? Er zijn een aantal voetjes bij, weet niet of er ook een gebruiksaanwijzing bij is maar daar kom ik nog wel achter en als die mist zijn er vast wel te vinden op het internet. Met een kopie van een orgineel ben ik al heel tevreden. En natuurlijk moeten er dan ook nog een knoopsgat automaat bij en meer van dat soort.. Maar eerst eens afwachten wat er thuis komt… misschien volgende week al….

5 Reacties

  1. Heerlijk veertje! Het snort zo leuk als je er mee bezig bent, echt genieten!

  2. gefeliciteerd! het is echt kicken hé als je ‘wint’

  3. Prachtig machientje: daar zal je lekker van kunnen genieten.

  4. Gefeliciteerd wat geweldig dat je hem gewonnen ehh betalen mag en hem straks in je bezit hebt. Prachtig hoor.

Plaats een reactie