Ikke in het winkeltje

Wil ik een ander lettertiepje gebruiken laat weblogs me dat niet doen, zelfs een groter of kleinere letter mag niet.. Ook een kleurtje wordt niet toegelaten.. jeetje zeg.. Schrijf ik weer een keertje in mn blog krijg je dit als dank . Ik hoop wel dat ik een foto mag plaatsen !!

Zoals je wel begrepen zult hebben was ik afgelopen week heel druk met oppassen.

Jaja, nog niet op de nieuwe baby maar op een heuse quiltwinkel !!
De kat op het spek binden staat daar z'n beetje gelijk aan hoor. Wat een leuk "werk"  is dat toch, lapjes snijden, vouwen en natuurlijk verkopen, aanraden, adviseren en rekenen.

Daarbij opruimen, schoonmaken, administratie…

IMG_0343 

En dat valt niet mee hoor, best wel lastig. Zeker als je dit "werk" nog nooit eerder gedaan hebt en als je toch wel wat cognitieve problemen hebt… Maar goed, ik heb het gered. De week is voorbij, toch leuke zaken kunnen doen en de winkelierster heeft haar weekje vakantie kunnen genieten.

Als afsluiting van mijn weekje in de winkel heb ik mezelf 2 boeken kado gedaan !!
nr 1 is Bella Bella  gebaseerd op de italiaanse tegelvloeren compleet met patroonbladen en
nr 2 is een lineaal om heel eenvoudig flying geese te maken met daarbij het boek.

Stofjes heb ik niet gekocht, als ik een quiltje maak voor de winkel gebruik ik natuurlijk ook de juiste stofjes. Op dit moment ben ik bezig met japanse stoffen, fleurige en me veel blingbling. Japanse popjes met een kimono, een waaier en zelfs de berg Fuji staat erop. Nu moet ik de blokken nog aan elkaar verbinden, er misschien wat shasiko blokken tussen doen, ook ben ik druk met het verzinnen van kleine werkjes voor de bee uurtjes, er zijn altijd dames die een werkje voorgeschoteld willen krijgen, hebben zelf geen fantasie of vinden het gewoon leuk om iets kleins te maken.. Dus ik spit het internet af en probeer daar leuke dingen te vinden.

 

 

3 Reacties

  1. Zeg, ik zie een ander lettertype en ook een ander letterkleurtje hoor.
    Zeker leuk, in zo’n gezellig winkeltje staan!

  2. leuk jobtje in een quiltwinkel staan.Wie wil dit niet doen ?

  3. Wat ontzettend leuk dat je een week op de winkel hebt gepast, dan heb je ook wel twee van die prachtige boeken verdient. Ben benieuwd naar de quilt die je aan het maken bent.

Geef een reactie

