Nieuws?????

Een nieuw dashbord, nieuwe termen, nieuwe knoppen, pfffff weblog is vernieuwd, even zoeken dus. Als het verkeerd doorkomt ligt het dus aan die vernieuwingen LOL.

Jazeker, nieuws is er !!!En wat voor nieuws..Baby
We worden weer opa en oma!! Prachtig hoor, eind november zal het nieuwe kleinkindje er zijn. Duurt nog wel even maar dat geeft weer wat tijd om een mooi quiltje te maken en verder wat leuke dingen te verzamelen voor de ouders.

En verder??? Tsja, ik "verdoe" mijn tijd met wat uurtjes in een quiltwinkel, helpen snijden, helpen met lessen, helpen met het geven van een workshop.

Over een week zullen we de winkel voor een week "beheren". De eigenaresse moet er echt een weekje tussenuit. Het is spannend hoor.

Tussendoor ben ik druk met het maken van een raamwerk, soort hekwerk, je weet wel, uit het boek Enchanted views van Dilys Fronks. Ooit hoop ik ook mijn achtergrond lap weer terug te vinden en dan het echte hekwerk voor het tuintje te kunnen maken.

Er staat nog een quilt in de steigers, eentje van japanse stofjes, ik bedoel japanse motieven, grote kleurige bloemen, kraanvogels en bijpassende stoffen. Het wordt heel leuk (hoop ik) en weer eens wat anders. Het werkt zoals de quilts van McKenna Ryan, met vlisofix.

Later hierover meer en wellicht een foto !!

3 Reacties

  1. gefeliciteerd met het kleinkindje op komst

  2. Van harte gefeliciteerd met het komende kleinkindje!
    En die nieuwe weblog-knoopjes wennen wel … ooit!

  3. proficiat met het komende kleinkind.
    Ook ik moet wennen aan de nieuwe versie.

Geef een reactie

