nieuwe dag, nieuw dingen

Een nieuwe dag, met een zonnetje, en nieuwe dingen.

Dat is mijn blogje voor vandaag. Heerlijk zonnetje – het schijnt hier heerlijk, is nog wel vroeg maar we zijn zo toe aan lekker warm weer, een beetje kleur en aangename temperatuur. Natuurlijk is het als je een zomermens bent heerlijk met warmte, zon en licht. De winter gaat ook nog wel maar herfst (hoewel ik de kleuren prachtig vind) kan me gestolen worden. De lente geeft nog een beetje hoop dus dat mag blijven… Maar vandaag dus lekker genieten.

2010_06010003 Het schilderij waar ik aan gewerkt h2010_06020009eb de laatste dagen..

er zitten verschillen in hoor…

2010_06020012_4En dit is een kleintje..naar een voorbeeld van Helmantel..

En om het toch een beetje quilterig te houden ook nog maar een foto van de tas die ik gemaakt heb.

2010_06010007_2 Japanse stofjes gebruikt..

3 Reacties

  1. whaw! je bent weer met veel leuke dingen bezig!

  2. Wat een pracht van een tas weer Ingrid!

  3. Mooi schilderij.
    en prachtige tas.

Geef een reactie

