AWARD

Award Deze AWARD kreeg ik van Yvonne !!! dank je wel Sommeke.. geeft gelijk weer reden om wat te schrijven op mijn blogje !!! (die gedachte zit er vast achter LOL).

Ik moet nu 10 dingen noteren die ik leuk vind toch??

Okay, daar gaat ie dan:

1. Mijn (v)echtgenoot die nu al 2 jaar met prepensioen thuis is en mijn kind met vriendin.

2. Natuurlijk mijn hobby quilten

3. De andere hobby schilderen wat ik ook met veel plezier doe

4. De laptop die elke dag aanstaat en veel tijd opslokt

5. Mijn lapjes, natuurlijk nodig om te kunnen quilten

6. De naaimachine viking D1 die ook nog eens kan borduren.

7. Oei, nu wordt het lastig… ehhhhh. email lijsten lezen en beheren

8. Jaaaaa, bloggen !! en blogs lezen van anderen

9. Vakantie, zoeken, plannen en gaan – heerlijk

10. Tsja… ehhh..moeilijk.. toch mijn huis, appartementje, lekker compact, en ook ruim…

Dat waren ze… en nu moet die award doorgegeven worden… De bloggers die ik volg hebben het ding al.. aan wie moet ik hem nu overdoen??

Eigenlijk verdient elke blogger een AWARD !! eentje met een uitroepteken.. misschien moet ik er zelf een in het leven roepen.. mmmm… dat geeft te denken…. je hoort van mij..!!

3 Reacties

  1. We worden van zo veel dingen blij en toch was het wat zoeken naar 10 stuks he!

  2. gefeliciteerd met je award

  3. nou, ik had nog wel even door kunnen gaan hoor, waar wordt een mens nou niet blij van?

Geef een reactie

