“Werken”

Morgen een leuke dag, koninginnedag. De winkels zijn dan open of dicht, de winkeliers mogen dat zelf beslissen. Zeker als er geen winkeliersvereniging is waardoor dit soort dingen te organiseren is.
De afgelopen dagen (lees week) was ik druk met wat werk voor eventueel te geven lessen. Ben druk met een kleine quilt gemaakt van stroken. Eerder heb ik een strippenquilt gemaakt maar die heb ik kunnen verkopen aan een goede kennis. Er moest dus een nieuw exemplaar komen. Heb hem in een vorig blogje laten zien, die 3 variaties. het is nr 1 geworden, zeer tegen alle adviezen in.  Morgenochtend zal ik even een foto maken – het "witte" vlak is bijna weg want er zit een grote oranje/rode bol op. maar die laat ik morgen wel even zien.

Morgen ga ik dus een keertje helpen in de quiltwinkel. Eens zien of ik dat nog wel kan, wel kan volhouden.

Nu maar hopen dat het een leuke dag wordt, dat het mooi weer wordt (hier dondert het op dit moment en regent het pijpestelen!!)

Eén reactie

  1. En, viel het “werken” in de winkel mee?
    Vast wel! ’t Is altijd leuk vertoeven tussen lapjes en lapjesgekken! 😉
    Goe weekend!

Geef een reactie

