niet regelmatig

Jeetje, regelmaat is hier ver te zoeken he… roep ik dat ik weer eens wat moet schrijven, komt er weer niks aan.

Heb bijzonder veel bewondering voor de bloggers die wel die dicipline kunnen opbrengen om elke dag iets te schrijven. Het zit altijd wel in mn hoofd hoor, maar het komt er niet uit. Er komt altijd zoveel tussendoor dat ik het dan gewoon weer vergeet… hoe komt dat toch?? Hebben jullie dat ook??

Gisteren waren we in de Beekse Bergen, op safari met een vriendin die daar heel erg graag naar toe wilde. Na afloop hebben we gegeten bij haar zoon en schoondochter waar ik dat babyquiltje voor gemaakt heb. 2010_03270002 Ze vonden het prachtig en het ligt al in de box. Het babykamertje is echt helemaal in deze kleurtjes, alles is lime groen en blauw, een muur heeft een fraaie streep behang… en deze kleurtjes dus komen terug in het quiltje.

Vandaag waren we op de borduurbeurs in Sliedrecht, echt een "must do" voor machine-borduursters. Er was vanalles op borduurgebied, heel veel dames gezien en gesproken. Het was echt gezellig maar ik heb niets gekocht….. Knap he???

Morgen moet ik 10 stof-sandwiches maken. Die ga ik nodig hebben tijdens de workshop van Karen Lipton – "low-stress-quilting" waar ik vrijdag as. kan aanschuiven. Er was nog een plekkie vrij…

morgen terug met een foto van mijn kleurige strata !!

3 Reacties

  1. jammer dat Sliedrecht zo ver weg is voor me, zou er ook wel eens graag naar toe gaan. misschien ooit!
    veel plezier in je workshop!

  2. Ach, wie zegt er dat je iedere dag moet bloggen? Niks moet joh!
    Geniet van de workshop van Karen!

  3. Mij lukt het ook niet ,hoor, om iedere dag te bloggen.

Geef een reactie

