Ben er weer

Ben er weer, terug van een beetje nare weken..

Ricky_timms_quilt Heb deze quilt weer eens opgezocht en opgehangen in de gang, de kleuren zijn zo lekker fleurig, had ik weer zin in.

Afgelopen weken hebben we heel veel geruimd en geregeld, alles is nu weer op orde en afgehandeld vandaar dat er deze ochtend tijd en zin was om weer eens naar een winkeltje te gaan, een patchwork winkeltje !!!

We zijn naar Aztec Rose geweest hier in mijn woonplaats. Een heerlijk winkeltje waar het heel gezellig is, je heel welkom bent. Karen is de eigenaresse van het winkeltje en is Australische van oorsprong maar al een flink aantal jaren in Nederland. Van een webwinkeltje is het gegroeid naar een heuse winkel.

Vandaag dus lekker kunnen rommelen en wat kunnen helpen met het bij elkaar zoeken van allerlei lapjes die tassen moeten worden. Mieke en Laura gaan hier mee aan de slag, Femke kocht nog een leuk patroon waar ze mee aan de slag kan met kleine lapjes en restjes.
Zels heb ik geen aankopen gedaan, nee nee.. helemaal niets. toch wel knap he??

Ben heel druk met het maken van flying geesjes voor de 2e antieke, ze kunnen er bijna aan gezet worden en dan maak ik weer een foto. De toekomstige eigenaresse van deze 2e antieke heeft vanavond even kunnen zien hoever ik ermee was en ze vond het geweldig..pfffff… dat is toch altijd heel spannend…

2 Reacties

  1. Een kleurige Ricky Ingrid!
    WAT? Jij hebt niks gekocht? Sterk van je hoor! 😉

  2. Jezelf niet verwend bij Aztec Rose???
    Daar kan ik van leren.

Geef een reactie

