tistochwelerghoor…

Oh jongens (meisjes) het is toch wel heel erg hoor.. Al weer zoveel dagen geleden dat ik geblogged heb.. foei foei.

Inmiddels is de verjaardag van mn weblog ook zomaar voorbij gegaan, zonder taart met 4 kaarsjes … (ja, ik ga me schamen).

Maar ja, er is ook heel veel gebeurd, heel veel. Ik noem alleen maar het quiltweekeind, het 9e alweer in de 10 jaar dat het Weekeind bestaat.
De organisatie is al voor 7 jaren in handen van Ariane en Marjolein en ikkes.. We doen het met heel veel plezier en hopen elke keer weer iets bijzonders van te maken.

Alle berichten op de email lijsten -van de quiltkletsers en van de quiltweekeindlijst- doen ons echt heel goed, teken dat we voor volgend jaar gewoon weer aan de slag gaan.

Het weekeind duurde deze keer van donderdagmiddag tot zondagmiddag, 1 hele dag langer dan andere jaren. Het is wel heel goed ontvangen, juist die ene dag meer geeft net iets meer ruimte om echt iets te maken of juist af te maken.

Na z’n weekeind heb ik echt een week nodig om weer bij te komen en heb daar dus ook echt de tijd voor genomen, heel uitgebreid. maandag heb ik lekker gesufd, dinsdag moest ik mijn 5 dames hun quiltles geven, woensdag was mn schilderles (Portretten van Kjelt en schoonmoeder zijn klaar !!) en donderdag heb ik lekker in huis gerommeld. vandaag al weer vrijdag, nog wat verder rommelen en dan kan ik morgen een af quiltje laten zien..

Tot morgen dus

3 Reacties

  1. ’t Weekend was super!!! En eventjes bijkomen, ja dat moet wel he!

  2. Zeker weten : jullie hadden er een bijzonder weekend van gemaakt en volgend jaar wil ik er weer bij zijn! 😉
    (‘k had ook een week nodig om te bekomen LOL)

  3. gefeliciteerd nog met je vier jaar bloggen! ik weet nog dat je even na mij gestart bent!

Geef een reactie

