wat is dat nou??

2010_03040010  Wat is dat nou toch weer…. wat een gefrummel van stofjes en rommeltjes, lapjes en elastiek, draadjes en spelden???

Het resultaat moet een inzet worden voor de iets grotere handtas. In die inzet kan dan het nodige aan rommeltjes gestopt worden die anders door die heel grote tas zwerven. Je hoeft dan niet meer als in een grabbelton naar je huissleutels te graaien.
Ook is het makkelijk wanneer je van tas wilt wisselen. Je haalt dan die inzet uit je tas en plant hem in een andere tas. Je hebt dan al je spullen in 1 handeling overgezet.. handig he??

Oja, het is de portapocket purse insert van www.studiokatdesigns.com . Eerder heb ik een tas van haar gemaakt, heel leuk werk om te doen.

Gelijk maar even een update van mijn schilderwerkjes..

2010_03040001

Hier het snoetje van Kjelt en dan ook mijn schoonmoeder 2010_03040004 nog maar even. Het begint er steeds meer op te lijken. Het rechteroog op het schilderij van Kjelt moet een beetje naar links geschoven worden. De rimpels van mijn schoonmoeder zitten er nu ook aardig in en ook haar kleur is wat beter geworden (met de vorige schilderbeurt was ze wat groenig geworden LOL).

Voor de komende week heb ik de opdracht om dat oog te verplaatsen, lekker makkelijk met olieverf hoor, een facelift is zo gedaan!!.
|Zo, nu nog een paar draadjes quilten aan mijn flower in my heart.Zou mooi zijn als die klaar is voor het quiltweekeind.

2 Reacties

  1. Breng je je penselen mee naar Elst? Ik wil ook wel een faceliftje! 😉
    Lijkt me wel erg praktisch zo’n inzet-ding voor je tas als je veel van tassen wisselt.
    Succes er mee, dat komt wel goed!

  2. Ik heb ook dat patroon gekocht maar nog niks mee gedaan. ’t Wordt hoog tijd!

Geef een reactie

