Gewonnen

Ohhhh wat erg. Helemaal niet meer geblogged sinds ik aankondigde mee te doen met die wedstrijd bij de quiltinggallery.com met mijn quiltje Journey to the light.

En ja, ik heb die week gewonnen, eigenlijk niet gek natuurlijk, zoveel quiltvriendinnen hebben gestemd en ook veel dames van mijn borduurlijst. En ik heb nog een soort van club waar ik mijn meedoen heb laten horen..

En toen kwam maandag de melding dat ik echt gewonnen had. Leuk hoor.

Geta stuurde me heel leuke patronen als prijs, een soort van kadoozakjes die op verschillende manieren te maken zijn. Ga er zeker wat van maken..

Heel braaf ben ik aan het werk aan mijn quiltje flower in my heart naar een patroon van Gudrun. het 5e blok is nu aan de beurt, nog eentje en dan moet ik aan de stitchery blokken verder.

Met schilderen gaat het ook heel leuk, portret schilderen is een heel "gave" tak van sport. Moet er met mijn goede camera foto’s van maken, de vorderingen wil ik eigenlijk elke week laten zien. Mijn schoonmoeder krijgt nu kleur en Kjelt wordt ook een stuk beter, het oogje aan de rechterkant hangt niet meer zo heel erg. Morgen dus eerst foto’s en vanavond even horen wat zoon ervan vindt…

En dan ben ik ook nog heeeeeel druk met het zoeken naar leuke kadootjes voor de PASEN ruil van Katrien. De letters pasen moeten in de kadootjes uitkomen. Den een pakje met een P, een pakje met een A, eentje met een S  en zo verder.

moet nu stoppen, zoon komt…

5 Reacties

  1. Haaa, je hebt je prijs al binnen!
    ‘k Ben ook nog op zoek naar ideetjes voor de Pasen-ruil!

  2. Proficiat met de winst!!!

  3. Proficiat.
    Wie is de volgende.

  4. Wat leuk dat je de weekprijs hebt gewonnen, van harte

    mia

Geef een reactie

