Van alles, heel druk

Bij Katrien  doe ik mee met een Pasenruil paasruil. Eerder heeft Katrien met kerst een ruil gedaan en naar alles wat ik daar over las….. het was zo mooi en leuk.. dus heb ik me ingeschreven nu voor de paasruil. Het is de bedoeling dat je kadootjes maakt of koopt ter waarde van 15 euro en al die kadootjes moeten beginnen met de letters PASEN.  Het wordt nog lastig.

Dan ben ik heel druk geweest de laatste dagen met het huiswerk van mijn cursus. Jazeker, cursus. Dreamweaver.  Het werken met een programma van Adobe om websites te kunnen maken. Heel lastig, goed lezen en onthouden. En dat is soms wel heel lastig. Maar het lukt wel aardig denk ik. Vrijdag krijgen we de laatste week werk en dan nog een eindopdracht. Als dat allemaal goed gaat komt er een certificaat. En het werken met het programma is dan niet zo heel erg moeilijk meer. Natuurlijk zitten er nog veel meer dingen in het programma maar daar kom je dan zelf ook wel bij. Je weet dan waar te zoeken. Hier een link naar de dingen die ik tot nu toe gedaan heb. (niets schokkends natuurlijk…) Klik maar .

Zij heeft een miniquiltje ingestuurd naar de  quiltinggalery  en heeft een pakketje stoffen gewonnen. Leuk he.. En toen ik op haar quiltje ging stemmen zag ik dat de volgende challenge Snow Ice cold brrr ging worden.

Ook ik heb een foto ingestuurd van mijn quilt naar McKenna Ryen. Dus als je wilt stemmen komende week, heeeeeeeel graag…

Quilting Galery  beetje naar beneden scrollen..

Zo, en nu nog een draadje quilten aan mijn flower in my heart quilt !!

6 Reacties

  1. De Kerstruil was zeker leuk, maar ik pas even voor de Pasenruil.
    Knap hoor, die cursus Dreamweaver!
    De Quiltinggallery zit in m’n Bloglines, ik kan hem niet missen. (Heb 2 PC’s in huis, kan 2 stemmen uitbrengen en DD ook nog in actie zetten)

  2. leuk dat je meedoet Ingrid! Yvonne, wat lees ik daar? doe je niet mee?
    Ingrid, herinner je me vrijdag nog eens aan de stemming? ik doe zeker mee (met stemmen natuurlijk!)

  3. Leuk dat je ook een quilt inzond,dus vrijdag gaan we stemmen hé.Succes.

  4. Je doet ook mee: mijn stem zal je alvast krijgen!

  5. Ingrid, ik heb ook gestemd hoor.
    groetjes, willeke

Geef een reactie

