Beloofde foto’s van vorderingen aan antiek en schilderwerk

Ja, de beloofde foto’s hierbij dan..

Vandaag heb ik lekker gewerkt aan de 2e uitvoering van de antieke quilt die Guute heeft getekend. Mijn eigen draai eraan gegeven door 2x het middenblok te maken en die op de punt aan elkaar te zetten – zie foto hieronder.

2010_01220002_5 En dan natuurlijk ook een foto van de vorderingen tot nu toe aan deze 2e uitvoering. 2010_01220006 2010_01220001

Het gaat wel aardig tot nu toe hoor – Deze tafelloper -want dat moet het worden- is gemaakt van een jellyroll en een layercake van Kansas Winter van Moda. Erbij was nog een stapeltje 15×15 inch stoffen. Apart heb ik 5 halve meters wit op wit gekocht.

Gister heb ik ook beloofd dat ik foto’s van mijn schilderwerk zou plaatsen.
Het portretschilderen is heel lastig maar wel heel leuk, een foto van mijn schoonmoeder wil ik omzetten naar een olieverf schilderij en natuurlijk een foto van Kjelt.

2010_01220004_2Dit is een eerste opzet van het portret van schoonmama..

2010_01220003 En dit is het koppie van Kjelt. Ook in 1 kleur.

Ik zal proberen de vorderingen per week te plaatsen..

2 Reacties

  1. mooi hoor, zowel het patchen als het schilderen!

  2. Dat zijn 2 mooie starts, ik ben echt benieuwd naar de eindresultaten.
    Goe weekend!

Geef een reactie

