WegGEVERTJE vervolg

Hallo allemaal…..

Oeps, zondagavond zou ik iets roepen over mijn weggevertje..

Maar gisteravond was ik met mijn vriendje uit eten, Japans Moshi Moshi..bij Wai en Sissi op de Coolsingel in Rotterdam. En dat liep wat uit..

Maar goed, het weggevertje.
Er hebben 11 dames op gereageerd, eentje schreef dat het haar smaak niet was. Dus ik ben zo vrij geweest die dame niet mee te laten loten…

Blijven er dus 10 over, die heb ik op een rijtje gezet en genummerd van 1 tot 10.. simpel tot nu toe… En het blijft simpel hoor. Ik heb mijn vriendje gevraagd een nummer te noemen tussen 1 en 10…..

En hij mompelt  ZEVEN (7).

Nu moet ik op mijn lijstje kijken (even wachten hoor !!!! ben zo terug)

Op nr 7 staat Katrien !!!!!! dus Katrien… al je wilt mag je ze verwachten… wil je mij even mailen voor je adres??  ingridvantuyl@chello.nl 

Vandaag heb ik weer een doos met stofjes opgeruimd.. maar neeeee geen weggevertjes op dit moment. De blauwe lapjes die ik heb aangeschaft om te gebruiken in de DJ gescheiden in Hele FQ en aangevreten FQ….die moeten nu nog even in een andere doos op de kast en dan is de kamer weer opgeruimd.

Er ligt nog wel een babyquilt op de naaimachine, er zijn al wat randen met de machine gequilt, morgen weer verder. Woensdag wil ik hem meenemen zodat ik dan de bies kan tegenzomen als ik op de jaarmarkt in een verzorgingshuis in Delft zit met mijn quilts.

4 Reacties

  1. gefeliciteerd Katrien!

  2. Proficiat Katrien!
    Dank je wel Ingrid, meespelen is al leuk!

  3. Proficiat aan Katrien! Nu ben ik wel curieus naar je vriendje hoor! Otto????????

  4. Natuurlijk, mijn vriendje is Otto !!!!!

Geef een reactie

