WEGGEVERTJE !!!!!

Deze week heb ik opruiming gehouden in mijn lapjesdozen.
Alle dozen zijn van de kast gehaald en opgeruimd, allerlei stoffen zijn door mijn handen gegaan.
Tijdens die werkje kwam ik stofjes tegen waarvan ik het bestaan niet meer wist, heel leuk natuurlijk.
Maar ook kwam ik lapjes tegen waar ik niets mee heb, die me niet raken. Dit ik ook niet zal gaan gebruiken in mijn nog te maken projecten.

Het zijn er vier 2009_10080008 – volgens mij apron stoffen of jaren 30/40…

Zijn hier liefhebbers voor???
Het waren FQ (fat quarters) maar er is wel een klein hapje uit, niet te groot maar de FQ is niet meer volledig.

Als er belangstelling voor is laat je dan je naam achter in een berichtje, ik ga dan zondagavond die namen in een busje doen en er eentje uithalen. Die persoon krijgt dan deze lapjes !!

ZEGT HET VOORT……….

12 Reacties

  1. hei, de twee middenste lapjes vind ik heel leuk!

  2. ‘k Ben altijd in voor lapjes! 😉

    Je Mc Kenna is mooooooooi!

    Goe weekend!

  3. Ingrid, je bent naarstig geweest. Sedert het quiltweekend heb ik nog geen naald vastgehouden. ’t Wordt tijd voor verandering. Je Bomblok is ook al af. Dat lapje met die beren, dat heb ik ook ( denk ik toch )
    ‘k Zou eigenlijk ook eens in mijn kasten moeten roefelen. Wie weet welke vergeten schatten ik dan ontdek????

  4. Moet eigenlijk ook eens dringend mijn lapjes sorteren,denk dat ik ook heel wat zou vinden.

  5. best leuke lapjes en je weet denk ik wel waar ik ze voor kan gebruiken !! met het opruimen van mijn kamer heb ik ook de boel meer op orde en ik heb veel stof maar helaas niet zoveel quiltstof ……
    groetjs maud

  6. Ik zou echt geen lapje kunnen missen.
    Je weet nooit of je ze kunt gebruiken.
    Ik zou het nooit doen.
    Groetjes Ine

  7. Leuk idee, maar het is ook mijn smaak niet 🙂

    Gr. Sabine.

  8. Leuke lapjes hoor ! vooral het onderste , daar zie ik me wel iets mee maken voor kleine Lukas .Stop mij maar in je loterijbusje :o)

  9. had ik toch een reactie gestuurd en ik zie hem niet terug. Heb ik het verkeerd gedaan misschien? Ik wil wel meeloten voor de lapjes, heb er al een doel voor.
    groetjes en een fijn weekend
    Ariane

  10. Ga een poging doen..
    Vind de twee middelste lappen schitterend..
    De bovenste en onderste zijn natuurlijk altijd te gebruiken voor een achterkant.

    Heb je daar zelf al wel aan gedacht.. om ze alle 4 te gebruiken voor een achterkant??
    Zo nee… niet gereageerd is altijd mis…

  11. zijn leuke lapjes zal ook eens mogen sorteren.bij mij zijn er veel in de antiek quilt gegaan.

  12. Hoi Ingrid,
    het is allang zondag geweest joh ;-))))
    Je kunt ze natuurlijk ook ruilen of in een ruilmap zetten voor lapjes die je niet meer wilt. Je kunt ze dan ruilen met iemand die daar ook lapjes in heeft staan. Misschien een leuk idee voor op de lijst of de quiltweekendlijst. Daar kun je natuurlijk ook wat mee.
    groetjes
    Ariane

Geef een reactie

