Alweer vrijdag

Vrijdag, laatste dag van de werkweek (een week is voor mij al heel lang geen werkweek meer LOL).
Deze week stond in het teken van bijkomen van een fantastisch quiltweekeind in Belgie, alle spullen weer opruimen en verder gaan waar ik gebleven was met mn karweitjes.

2009_10080001 Het 9e blok van de Bom van Gudrun is klaar. Nu is het wachten op de instrukties voor de randen en het in elkaar zetten van de quilttop.

2009_10080003 Hier wat lapjes (die vierkante) die in het verrassingstasje van Merel zat die we tijdens het quiltweekeind kregen.
Echte kerstlapjes. Heb er direct een paar repen kerststof bijgezocht die ik ontving via de verjaardaglijst. Een klein quiltje voor op tafel kan het wel worden.

2009_10080004 En toen een randstof gezocht in mijn lappendozen voor het blok van de McKenna Ryan quilt Journey to the light. Het blok is klaar (alleen de ster moet ik nog mooi vastzetten en versieren – denk met goudkleurig garen) en hoefde dus alleen nog maar een randje. Deze kwam er heel mooi bij. Niet echt kerst maar toch geeft het wel een sfeertje. Bovendien mocht ik geen stof meer kopen hoor.

2009_10080005 Oeps, hier is een klein tasje. Even je rechteroor op de schouder dan kan je het beter zien. Het is gemaakt van vilt door mensen van De Passage. Een
Gehandicapte groep  die een soort van dagtherapie heeft maken de meest prachtige dingen. Glasmozaiek, schilderwerk, keramiek. Dit alles wordt weer verkocht en dan kan er nieuw werkmateriaal aangeschaft worden.2009_10080006 Dit is de achterkant van het tasje. Het is niet groot, er kan een telefoontje in en een klein portemoneetje. Zelfs het hengsel is gevilt !!!

2009_10080007 En tussendoor heb ik nog een schilderlesje gehad. Heb lekker gewerkt aan mijn boedha schildering, acryl deze keer. Hij is nog lang niet klaar, er zit al wel diepte in. Nog maar wat doorwerken eraan he…

In een volgend berichtje heb ik nog iets leuks !!!!

Geef een reactie

