Even weg

Ben een paar dagen weg, op quiltweekeind !!

Met nog een flink aantal dames hebben wij een weekeind rust van andere zaken dan quilts maken.

Katrien organiseert voor de 6e keer een quiltweekeind, in een heel groot vakantiehuis waar we met ruim 20 dames kunnen quilten, werken, praten, eten en slapen.
Alle andere jaren was het zo gezellig dat ik ook dit jaar weer mee wilde gaan.
Morgenochtend vroeg komt Judith me ophalen en rijden we door naar Nieuwkerke vlak bij de Franse grens.

Daar dus in een groot huis, grote slaapruimtes en gezamelijke douches. We zullen zien….
Mijn tas met quiltwerkjes staat klaar, morgen nog even mijn kleding en beddegoed bij elkaar pakken – een streek lekkernij in de vriezer, de flessen wijn liggen klaar…

Het komt allemaal goed,

tot maandag !!!

4 Reacties

  1. Tot binnen enkele uurtjes.

  2. See you! Je mag mij ook verwachten met enkele flesjes!

  3. tot straks
    de wijn zit al in de auto
    al de rest nog niet, maar dat is bijkomstig

Geef een reactie

