verkopen?????

Wat moet ik nou toch, verkopen of niet.. eerst afmaken natuurlijk en dan verkopen of gewoon zelf houden…

Waar gaat het over ???????

2009_08080025

Over mijn versie van de Antieke quilt die GUDRUN  heeft nagetekend en voor een grote groep beschikbaar heeft gemaakt.

Dit blok liet ik zien aan Anneke – een schilder vriendin. Toen ze hem zag riep ze gelijk : OHHHHH WAT MOOI, die wil ik wel kopen !!!
Maar toen vertelde ik dat hijzeker 250×250 cm groot zou worden. Dat was voor haar niet de bedoeling, ze wilde in deze kleuren een loper op haar nieuwe eetkamer tafel.

Of ik dat dan wel kon maken… het waren helemaal haar kleuren..

Ooit heb ik een quilt gemaakt : Onstuimige herfst  en die heeft ze ook gekocht, direct toen ze hem zag wilde ze hem niet meer loslaten.

Wat moet ik nou toch, verkopen of niet. Lastig he?? Wat zouden jullie doen????????

4 Reacties

  1. Heb je stofjes genoeg?
    Dan kan je toch een tafelloper maken voor de schilder-vriendin?
    Een 2 pers.bed quilt en helemaal met de hand is bijna onbetaalbaar….

  2. Dat is een lastige, Ingrid, geen flauw idee wat ik zou doen, aan mij heb je dus niks, Ik geloof niet dat ik makkelijk afstand van het blok zou kunnen doen, je bent er nog maar zo kort aan bezig. Ben benieuwd naar je beslissing, gr. Femke

  3. Oh,dit is moeilijk.Jij moet natuurlijk beslissen.En zie je zelf zitten om dan voor jou opnieuw te beginnen ?

  4. Hoi, ik zou het niet doen, maarja op wijze raad van je zusje zit je niet te wachten…. kan ze hem niet zelf maken? Zou dat toch eerder proberen, want zoveel achtergrondstofjes heb je ook niet, zelfs niet na mijn donatie ;-))
    Succes en fijne dagen daar in der Schweiz..
    Doei Laura

Geef een reactie

