Alweer een jaartje meer

Ja, alweer een jaartje meer om mee te dragen… 54 inmiddels.. Maar ze wegen niet zwaar hoor !! Tegendeel zelfs. Deze 54 jaar hebben mij heel veel gebracht, veel goede dingen, ook een paar mindere maar die veeg ik wel van tafel, daarbij ga ik niet te lang stilzitten.

De LEUKE dingen moeten onthouden worden toch?? En leuke dingen zijn:

Een zoon waar het nu goed mee gaat, die een goede relatie heeft, een huis en tuin waar hij zich goed in voelt2009_07140008
Een echtgenoot die per pre-pensioen is en zich een beetje lekker voelt bij zn vrije tijd, die een dag of wat in de week wat te rommelen heeft, die zich lekker voelt achter zijn computertje.
Een quilthobby !!!!!!!!!!!
Een lapjesverzamelhobby!!!!!!!!
Een schilderhobby!!!!!
En natuurlijk een kleinkind wat hier zo af en toe rondloopt en waar we van kunnen genieten.

Gister was dus mijn verjaardag, een vriendin kwam voor een kopje koffie en Laura zou komen om toe te zien op het openen van de enveloppen. Daar kwamen wel heel mooie stroken uit hoor ! 2009_07240014

Wat ik er mee ga doen??? Tsja, er waren een aantal stroken van japanse stoffen die gaan bij de stapel Japans. Er waren er een stel die ik ga gebruiken in een klein muurquiltje met rozenstoffen. Er zijn er een aantal die ik weg leg voor een kinderquiltje wat ooit nog eens gemaakt gaat worden, er zijn een aantal stroken die gebruik worden in een quilt met allemaal vierkantjes, er gaan er een aantal in mijn eeuwigdurende watercolorquilt (waar ik ook al heel lang vierkantjes voor snijd)

We hebben de dag afgesloten met een lekker etentje bij een restaurantje hier dicht bij. Aan te lopen, voor Otto wel zo leuk natuurlijk, kon hij ook een wijntje nemen.
HIER was het, heerlijk hoor !! klein en intiem..

Na afloop was het lekker om weer naar huis te lopen, de boel even te laten zakken en thuis verder onderuit te zakken in de luie stoelen !!

Een verjaardag is weer voorbij, een volgend jaar ben ik weer aan de beurt……….

3 Reacties

  1. Een dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

  2. Schattig kopje heeft je kleinzoon!
    Volgend jaar verjaren we weer … 😉

Geef een reactie

