Een vanallesblogje

Gewoon een van alles en nog wat blogje vandaag.

Iets quilterigs te melden??? jaaaaa, heel braaf ben ik verder met de laatste blokken van de BOM van Gudrun, volgens mij moest dit laatste blok nog 2 x gemaakt dus heb ik dat maar gelijk gedaan. Het patchen met de hand gedaan gisteravond en nu even de tekening van het stitchwerk eropzetten.

Dan is het wachten op het laatste blok en natuurlijk de afwerking van de quilt. Gudrun kennende zal er toch wel een mooie rand langs komen.

En natuurlijk de antieke quilt, de hoeken heb ik geprint, de stoffen nog niet uitgezocht maar omdat het een scrapquilt moet worden is dat niet zo moeilijk. Ik neem gewoon het stapeltje stoffen en pluk er hier en daar wat tussenuit. De keuze moet niet zo lastig zijn, er komen

2009_07010007ook voor de afwisseling wat bruin/gele stofjes bij, het geheel is heel stemmig maar wel mooi.

Had ik deze al laten zien???? Het is een doekje van 30×30 cm met het snoetje van ons poesje Shelly.2009_07030003 Het is nog lang niet klaar maar de eerste opzet is er. Waar ik nu al tevreden over ben zijn de oogjes, echt zoals ze je aan kon kijken….

En deze??????2009_07160009 meet 40×40 cm en moet een boedha worden, ook dit is een eerste opzet in een nieuwe (voor mij dan) techniek met acryl-verf. Zo lijkt het nog niet veel maar dat komt nog wel.

Oja, mo2009_07160007et ik natuurlijk ook het laatste BOM blok van Gudrun nog wel even laten zien he??..

Hierover later natuurlijk het resultaat van de hele quilt…

Enne, ons weekje weg was heerlijk, de omgeving van ALLRODE in de Harz was echt prachtig, het wellnesdeel van het hotel was echt fantastisch !!!, het ontbijt was echt heel erg goed, heerlijke verse warme broodjes, een lekker gekookt eitje en zelfs de koffie was heel goed drinkbaar. Alleen het diner….pfffff wat kunnen mensen toch met eten knoeien zeg, helemaal verprutsen zelfs.. kipvlees zo droog als gort, rode kool helemaal prutgekookt, aardappeltjes met een vissmaak.. niets was te gek.. Maar ach, het ontbijt en de ontspanning maakte veel goed !!!!

We gaan op naar de volgende vakantie !!

4 Reacties

  1. Je werkt ook flink door hé.Succes met de AQ blokken.

  2. Inderdaad, bezig bijtje Ingrid!
    Ik heb poes Shelly nooit in ’t echt gezien natuurlijk maar vind jouw eerste opzet van haar snoetje al erg schattig!
    Fijne zondag nog verder!

  3. Ingrid,je verveelt je toch niet, he? En je bent inderdaad een slimme madame! De boorden zijn geen gewone boorden. Dus nog wat werk voor de boeg.

  4. Hoi Ingrid,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van een gezellige dag!
    Groetjes,
    Gerry

Geef een reactie

