Dilemma

Dilemma, het leven van een quiltster is een groot dilemma !!

Patronen, stoffen, mallen maken of met de machine werken, handquilten, machinepatchen – EEN groot dilemma.

Mijn dilemma bestaat nu uit een kleurkeuze, willen jullie helpen???

Voor de Antique Quilt die ZIJ heeft nagetekend en uitgewerkt heeft heb ik een aantal van mijn dierbare stofjes uitgezocht.

2009_07010006 Dit is de eerste van mijn keuzes, de achtergrondstoffen blijven altijd gelijk cremig maar de bijstoffen zijn hier zwarten en rode.

2009_07010008

Dit is de tweede keuze, weer die zwarten maar nu met wat meer rozere roden en wat lichte bruintinten

2009_07010009En dit is de laatste keuze, geel/bruine en blauwe lappen….

Ik weet het niet meer…. lastig he..

6 Reacties

  1. Ik kies voor je 3de keuze!
    Vreemd hé, voor jezelf kiezen is altijd moeilijker dan voor een ander ….

  2. Aan jou de keuze natuurlijk,ik vind ze allen mooi.

  3. drie quilts maken? LOL

  4. Ik kies voor nr.3. Ja, dat komt ervan als je zoveel thimbleberries heb: je zou niet weten wat kiezen.

  5. Hoi Ing, ik zou ook voor de laatste gaan hoor. Dat zwart maakt het zo hard.
    Enneh jij hebt toch wat met blauw?
    Succezzz… groetjes van je zus(je)

  6. Het is niet 3 geworden, het is een combo van 1 en 2 en wat van 3……

Geef een reactie

