Failliet of niet???

Oei oei, vorige week hoorde we dat de meubelzaak waar wij onze meubels hadden uitgezocht en gekocht faillisement had aangevraagd. Men zou nu wachten op een doorstart met een andere directie/bedrijf.

Vrijdag konden we bellen of dat inderdaad zo zou zijn. Als het niet zo was zouden we weer op meubeljacht moeten..
We hadden een lage kast besteld om de tv op te zetten en met laatjes om de cd’s en dvd’s in de doen. (die liggen nu allemaal op een soort van rek en liggen daar stof te vergaren, en geloof me, ik heb liever ander stof).
Dan twee smalle (80 cm) hoge (170) kasten, eentje met houtdeuren en eentje met glasdeuren. En dan nog een eettafel met 4 stoelen erbij. Een aardige hoeveelheid meubels, allemaal van hetzelfde hout en in dezelfde kleur. Na jaren van diverse houtsoorten wilde ik gewoon een soort van eenheid.

Vrijdag was het verlossende woord.. de doorstart is gemaakt en de lopende bestellingen gaan gewoon door. Als het meezit kunnen we de meubels toch halverwege juli verwachten.

De fiets is nog niet afgeleverd jammer genoeg. Duurt nog tot week 30 tenzij men hem eerder elders kan vinden.

Dus hebben we vandaag een route gefietst in de Hoeksche Waard, ongeveer 20 kilometers. Mijn knieen gaan toch wel heel erg protesteren hoor.. Begin augustus mag ik weer voor de jaarlijkse knieen en heupen controle voor reuma en artrose.
En ik heb me opgegeven als test persoon voor medicatie voor tinnitus (oorsuizen). Een dubbelblind onderzoek, kan dus alle kanten op gaan. duurt 17 weken. Ben benieuwd..

Nu nog een draadje quilten aan DJ en morgen een stapel stoffen bijelkaar zoeken voor de antieke quilt !!!

2 Reacties

  1. Faillissementen, doorstarten …. bah, vervelend als je er een bestelling hebt geplaatst. En op de fiets is ’t ook al wachten …

  2. waarom ben je niet langs geweest bij me in de hw. mischien een electrische fiets wat voor je. het is zo zalig, heb er dus ook een. groetjes loes

Geef een reactie

