fiets, dierentuin en foto

Weer eens een berichtje, na wat web.log-rust..

Tussen de laatste log en deze zit wel weer wat tijd, jammer maar het is nou eenmaal zo, heb niet echt stil gezeten hoor !!
Er is wat naaiwerk afgemaakt en ook begonnen, er is wat borduurwerk gedaan met de machine, wat dvd’s gebrand en wat opgeruimd op de laptop.
Er zijn besprekingen geweest voor de VvE van ons appartement, er zijn brieven geschreven voor de GIW procedure, er zijn nog meer besprekingen gevoerd en verslagen gemaakt.

EN !!!! jazeker, ik heb de Dear Jane weer opgepakt en ben op de 2e border aan het quilten gegaan, er zijn inmiddels al flink wat schulppatronen ontstaan. Wellicht komt hij toch nog af voordat de 10 jaar om zijn.

Afgelopen week hebben we een bezoekje aan de dierentuin gedaan. Daarbij heeft Otto een mooie foto gemaakt van een ontmoeting tussen een bul en een koe (zo noemt men dat geloof ik??) over een grote stapel rotsen.
Die foto heeft hij opgestuurd naar de fotowedstrijd van De Zonnebloem waar hij ook is meegeweest als vrijwilliger.

ZONNEBLOEM hier kan je op bladzijde 2 de foto van die ontmoeting bekijken en misschien wil je ook nog wel stemmen op die foto, klik dan op beoordeel onder de foto van O.J. van Tuyl met die twee olifanten en daarna op het meest rechtse sterretje !!!
Hij – Otto dus- zal heel blij zijn met veel stemmen..alvast bedankt.

Oja, er stond ook fiets in de titel…
Gister heb ik een nieuwe fiets besteld, eentje met trapondersteuning.. Ik ben niet lui hoor maar mijn knieen willen niet echt zo heel lekker meer meewerken, daarbij is het wel belangrijk dat ik toch blijf bewegen, artrose…jammer genoeg.
een nieuwe fiets dus, een Gazelle Innergy – Dynamic_thumb_noratio ..  mooi he??…. Otto rijdt fietsen voor het internet bedrijf van deze fietswinkel, er hangt dus een iets ander prijskaartje aan hoor… gelukkig..pfff… anders zou ik wel heel veel boterhammen minder moeten eten…
Volgende week kan ik hem ophalen.

Zo, nu weer een nieuw draadje quiltgaren in mn naaldje en nog een paar steekjes doen….

6 Reacties

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
    Dat je er maar heel lang op mag rondtoeren…

    Groetjes van je blije zus

  2. Haaa, dan is het fietsingingrid nu? 😉
    Ik heb gestemd, mooie foto!
    Goe weekend!

  3. ik heb ook gestemd hoor!

  4. Prachtige fiets! En wie verdenkt je ervan lui te zijn??????? Ikke niet hoor als ik zo zie en hoor wat je allemaal doet. ‘k Zal nu eventjes mijn stem gaan uitbrengen.

  5. Hallo Ingrid,

    Ik heb ook een fiets met ondersteuning ivm reuma. Hier ga je heeeel veeel fietsplezier van hebben. Als een hinde schiet je de andere fietsers voorbij!!

  6. lees net je een nieuwe fiets hebt besteld, meid wat zal jij daar een rondjes op fietsen. een heerlijke fiets. vergeet de volgende opmerking maar. ben een beetje een chinees en lees van voor naar achter. 🙂
    loes

Geef een reactie

