Nieuwe pen

Jazeker, een nieuwe pen… een Sewline pen..

Afgelopen week wilde ik de DJ weer oppakken om te gaan quilten in de 2e border. Het enige wat ik niet kon vinden in mijn spullen was mn pen. En die gebruik ik om de quiltmal over te nemen op de stof. 2009_05010021
Ik heb me suf gezocht, echt waar. Maar ik denk dat ik gewoon iets te grondig ben geweest met opruimen. De pen heb ik vast ergens opgeborgen waar ik hem zo weer zou moeten kunnen pakken..
En zonder die pen werd het lastig met dat patroon. De "kalk"stift die ik had gebruikt -orange stift- is niet zo’n succes, te grove lijnen.

Vandaag reden we even naar het strand, even uitwaaien, even gezeten in het zonnetje. En van daar was het een klein stukje naar Brielle. Maar daar was de quiltwinkel gesloten, dicht vanwege Veldhoven..Otto was wel bereid nog even door te rijden naar de Quiltbee in Dordrecht waar ik heel snel -winkel in,winkel uit- de pen kon bemachtigen.
Deze keer met roze stiftjes, groene en grijze had ik al, dus ik kan weer verder met DJ.

Het eerste patroon op de 2e border is al getekend…nu nog quilten..!!

3 Reacties

  1. En die Sewlines zijn zo handig hé!
    Goe weekend!

  2. Ik kan mijn penneke ook al niet meer missen! En ’t andere zal nu wel ergens te voorschijn komen…..

Geef een reactie

