Een nieuw begin !!

Ja ja, een nieuw begin, mooi weer was het de afgelopen dagen dus een nieuwe zomer is in aantocht..

Pfffff hoor mij, het is hier grauw en grijs, net een paar spatten regen gehad tijdens de boodschappenronde.

Maar toch, een nieuw begin !! jazeker, een nieuwe quilt.

Bij Guute was op haar gezellig weblog een quiltpatroon, door haarzelf getekend. En daarmee ben ik nu begonnen.
De stofjes had ik wel in huis maar nog niet de puf om een start te maken met snijden. Dat is nu dus gedaan 2009_04060014_2

Al deze losse stukjes moet weer een geheel worden en krijgt dan de naam die Gudrun al aan het patroon gegeven had. Twinckle little star.
Er zal nog veel regen uit de lucht vallen eer deze lapjes een quilt zijn.

Herken je haar al???

4 Reacties

  1. Veel succes ermee,ben benieuwd naar het geheel.

  2. Jaaa, en het ziet er al machtig verleidelijk uit ….. Succes, ik volg je vanop afstand!

  3. veel plezier! leuke stofjes!

  4. Ha Ingrid,’k zal het op de voet volgen. Ik heb hem dan wel ontworpen maar nog niet zelf gemaakt. Komt ooit nog wel. Ik herkende onmiddellijk de stofjes. ’t Wordt vast heel mooi.

Geef een reactie

