Seesle

Net heb ik me aangemeld bij een kunst verkoop site. Niet dat ik me nou kunstenaar wil noemen hoor..

Maar ja, als je een poosje schildert heb je ook snel veel schilderijen en als je huis niet zo groot is ook niet zoveel muren om alles op te hangen. Nu is er al wel veel verkocht of in opdracht gemaakt – er blijft toch wel veel over.
En dat moet dan in mijn hobbykamertje blijven staan. Daar is niet zo heel veel ruimte.

Dus heb ik me maar aangesloten bij Seesle  om via die site mijn schilderijen te verkopen !!

Nu moet ik Ot nog even vragen om alles (jaaaaa echt alles) op de foto te zetten, maar dat vindt hij niet erg, met zn nieuwe camera heeft hij dan weer een klusje.
Morgen kan ik dan mijn schilderwerk op die site in mijn "galerie" zetten.

Morgen dus, morgen wil ik ook nog mijn tas af maken. Een rugzak deze keer, ik wil hem meenemen als ik workshop ga geven in Amsterdam, dan kan al mijn nodige spul erin…

Ook daarvan later een foto !!

3 Reacties

  1. Succes met het verkopen en met de rugzak! Ik ben erg benieuwd hoe die er uit komt te zien!

  2. Toilet kieken is geen grapje! Maar omdat het zo’n “idioot” plan is, vond ik 1 april een leuke dag om zoiets te doen.
    Groetjes
    Berna

  3. Bezige bij! En je schilderijen vind ik wel prachtig. En dan nog even een rugzakje maken… Welke workshop ga je geven? Ik word nieuwsgierig!

Geef een reactie

