Van klaprozen en rugzakken

Eindelijk weer een blogje.

De volgende foto’s moeten duidelijk maken waar ik mee bezig was.

2009_02240001_2 2009_02240002
De eerste foto is van mijn drieluik klaprozen. ze zijn 40×50 cm elk maar komen wel bijelkaar in 1 lijst. Die lijst is het volgende project maar daarvoor moet ik eerst naar de doe-het-zelf om een profiellijst te halen, die moet gezaagd worden en dan weer in elkaar gezet worden (onder verstek natuurlijk).
De tweede foto zijn wat onderdelen die later ooit een rugzak moeten gaan worden.
Mijn japanse stofjes -de lapjes die ik via ebay gekocht heb ooit wilde ik er in verwerken. De volgende lap moet gemaakt worden a-la square dance. Natuurlijk moet ik nog een mooie lap vinden voor het tasje zelf (die heb ik nog niet).

Gisteravond had ik vergadering van de vereniging van eigenaren van ons appartementgebouw en ook daarvoor heb ik wat "huiswerk". Er moet een verslag komen van het jaar, een soort jaaroverzicht…. pffff dat zal nog wat zweetdruppeltjes geven.

6 Reacties

  1. oooooh, die klaprozen! zo mooi! zou direct in mijn living mogen hangen!

  2. Eééé, ik ben al tweedes, ik wilde die klaprozen ook wel een plekje geven hier! 😉

  3. Je bent een echte krak! Mooi, mooi, mooi!

  4. Ik hou erg van klaprozen. Zeker als ik ze in het voorjaar in het Franse veld zie staan.

  5. wauw wat een mooi schilderij! Mijn moeder vindt klaprozen zo mooi, dat vond ze als meisje al. Net las ik dat in de traditionele Poolse Makowiec-cake zaden van de klaproos wordt gebruikt. Dat vond ik leuk om te lezen want mijn moeder is half Pools. Ik denk dat ze dat niet eens weet. Mijn moeder is binnenkort en ik zou zo graag een schilderij met klaprozen willen geven maare is uw schilderij te koop? vriendelijke groet, Ingrid

Geef een reactie

