Getagged

Door Shirley  ben ik getagged. Moet de 4e foto uit mn 4e fotomapje hier op mn blog zetten. Ook wil ze me aansporen om fotomapjes te openen hier.. maar ik lig in constante oorlog met weblog.. Als ik iets wil veranderen lukt dat niet, ik weet niet waar dingen aan te passen grrrrrrr… en als ik het dan gevonden heb wil weblog niet meewerken door de linken niet op te nemen.. maar ik werk eraan hoor Shirley !!

De 4e foto uit mn 4e mapje !!2008_12010010_2

Kan er niets aan doen, het is een heel saaie foto van een bloemstukje.
De foto is genomen tijdens de expositie van "De lachende kwasten" in november vorig jaar. We hebben toen met 11 dames onze schilderijen geexposeerd en een aantal is ook verkocht. Van de opbrengst zou een percentage naar Stichting Kika gaan. Na een lange en zeer drukke dag hebben we toch 240 euro kunnen overmaken. Er zijn dus behoorlijk wat schilderstukken naar een nieuwe eigenaar gegaan.

Een nieuwe tag uitdelen doe ik niet, alle bloggers die ik bijhoud zijn al getagged en dan moet ik op zoek naar nieuwe bloggers.. maar vandaag gaat dat niet meer lukken. Er staan andere zaken op mn lijstje die echt voorgaan..
Een volgende keer zal ik zeker anderen taggen !!!

Geef een reactie

